Eve girdik ve dominik "ee sen benim yatağımda yat bende hemen yatağın aşağısında olucam yan tarafta" dedi bende "yok sen yat yatağında ben şurdaki koltukta yatarım"dedim dominik "itiraz istemiyorum" dedi bende "peki" dedim ve yatağa yürüdüm elirimi yukarı uzattım bacaklarımı dümdüz uzattım şaçları dağanık ve ilk defa bu kadar güzel duruyordu dominik kafasını yatağın başından bana tersten bakmaya başladı ve gülümsedi bir battaniye aldı ve koltuğa yattı "yarın güzel bir gün olucak" dedi bende "görücez dedim ve yorganın içine girdim o kadar yunuşaktıki yıllarca burda yata birdim kendi kendime bunları düşünürken uyuya kalmışım sabah olduğunda dominik gene bana yatağın başından kafası ters bir şekilde baktı "hadi prenses kalk bakalım"dedi bende gözlerimi açtım masaya baktığımda o kadar güzel bir sofraydıki bunu dominik hazırlamamıştır dedim içimden ve kalktım "vayy ne kadar güzel bir sofra" dedim dominikte "tabiki ne sandın" dedi kahvaltı masasına oturduk okadar açtımki ayı gibi yemeye başladım dominik şok olmuştu ve bana bakıp o tatlı gülüşüyle güldü bende elimdeki ekmeği ağzıma diptım ve bende güldüm sonra "gerçekten özür dilerim çok acıkmıştım" dedim dominik'te "belli oluyor"dedi ve güldü sonra beni elimden tutup kaldırdı "hadi gel"dedi bende bişi diyemeden kalktım ve beni sahile götürdü koşuyorduk dominik gizemli bir çocuktu ve okulda kampta güldüğünü görmemiştim ve benim yanımda sürekli gülüyorudu sonra beni denize koşarak denize attı ben ıslandım ve öyle kaldım sonra dominiği elinden tutup çektim benden böyle bişi beklemiyordu sonra bende denizde bağırarak "sende ıslandın artık beni hiç yakalıyamazsın"diye bağırmaya başladım ve yüzmeye başladım peşimden geliyordu ve arkamdan " gel buraya "diye bağrıdı sonra arkama baktığımda yoktu etrafta "dominik " diye bağırmaya başladım hemen sonra arkandan belimde iki tane el hissettim ve beni kendine döndürdü ve kendine çekti ve iki elimle göğüsüne geldi ve tutundum boyun olduğu için kafasını eymiş ve saçları ıslanmış ve bana bakıyordu gözleri ışıldıyordu nefes nefese kalmıştı bende öyle biraz kaldık öyle ve bende "güneş batmadan çıkalım" dedim ve gözlerimi kaçırmaya başladım dominikte belimi bırakıp "o olur" dedi çıktık 1 veya 2 saat güneşlendik ve kuruduk dominiğin bluzi zaten kuruydu beni yakalamaya çalışırken denize girmeden çıkarmıştı üstümüz kurumuştu güneş batmaya yakındı ve kendimi çok iyi hissediyordum ne helen bana bişiyler söylemişti nede dominiğin yanındayken o yaratıklar gelmişti hiç biri yoktu çok mutluydum sonra bağdaş kurdum ve domiğe dödüm oda bana sonra ben ellerimi arkaya koydum ve kafamı biraz kaldırdım dominikte biraz kambur oturmuş ve bana bakıyordum sonra yandan bluzini alıp giydi vücüdü çok değil ama yapılıydı dominiğin elerini tuttum ve "şu son 1 aydır hiç bu kadar iyi olmamıştım teşekkür ederim birine ihtiyacım varmış"dedim dominik de "bende sana teşekkür ederim senin yanında çok mutluyum ve hiç yaşamadığım yapmadığım şeyleri yaptım " dedi ve bacaklarımın arasına kafasını koydu bende saçlarıyla oynamaya başlamıştım ben dominiği kaldırdım ve ona yaklaştım ve kulağına "beni hiç bırakma"dedim oda bana yaklaşıp kulağıma "ölene kadar yanındayım"dedi ve ben okulda ilk gördüğüm çocukta sadece yakışıklı olduğu için beğenmiştim ama dominik hem yakışıklı hemde kendi halinde gizemli bi çocuktu ve kimseye hissetmediğim duyguları hissetim dominik o kadar güzel bakıyorduki eğer bakarsam bir daha bana öyle bakamaz sanmıştım beni büyülemişti ve birden "artık gidelim mi?" Dedi dominik bende "neden ?" Dedim "sana anlatmam gereken şeyler var"dedi bende olur dedim ve eve yürümeye başladık kolunu bana attı ve çok "kısa geldin " dedi ve güldü bende kafamı kaldırıp "yoo gayet uzum ben bir kere" dedim sonra gülmeye başladık eve geldik dominik kapıyı açtı ve içeri girdik ben hemen koltuğa koşarak oturdum ve dominikte bir sandalye alıp karşına oturdu ve bana " inanırmısım bilmem ama bende şu 1 aydır senin yaşadıklarını yaşadım ve sadece dün ve bugün onlardan bir şey yok" dedi ve bende "gerçekte mi? Bende dün hiç birini yaşamadım "dedim dominik "niye şaşırmadın" dedi bende "biraz anlamıştım gizemli tavırlarından" dedim ve dominik birden eni ayağa kaldırıp sarıldı ben şok geçirmiştim ve dominik "beni hiç bırakma hep senin yanında mutlu olmak istiyorum" dedi bende ellerimi sırtına attım boyu uzun uzun olduğu için eğilmişti bende parmak uçlarında durmak Orunda kaldım ve bende"söz veriyorum seni hiç bırakmıcam" dedim ve sıkıca sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL MELEK
FantasyTam bir baş belası olan Annabella hayatının gerçek anlamını keşfedince hayatı tamamen alt üst olur. Tuhaf rüyalar,halisinasyonlar ve kafasındaki tuhaf sesler herşey bir anlam kazanır. Fakat iki dünyanında güvenliği için kendisinin ve kardeşinin haya...