capitolul unu

2.7K 145 17
                                    

   - Te rog aminteşte-mi de ce am acceptat să vin cu tine, l-am întrebat pe creţ, intrând în club şi fiind orbit de luminile puternice.

   Am împins câţiva adolescenţi pentru a putea trece, apoi am traversat clubul până în cealaltă parte a sa, unde era masa noastră. Clubul era plin ochi de tot felul de tineri. Majoritatea erau cu siguranţă copii de bani-gata, vizitatori fideli ai clubului şi oamenii ce cheltuiesc într-o singură noapte cât nu au făcut-o în întreaga lor viaţă, dar la mese, liniştiţi, se zăreau şi oamenii care doar îşi doreau puţină relaxare, nu doar să vadă dublu când ajung acasă. Muzica se auzea la maxim, înnebunindu-te de-a dreptul. În mijlocul clubului era un podium unde fete pe jumătate dezbrăcate dansau, dar cu siguranţă nu făceau ceea ce se numeşte striptess. Mai mult o tărăgăneală ce avea ca scop trezirea unor bărbăţii. Iar ăsta e motivul pentru care mă bucur că Harry a rezervat o masă în colţul clubului, unde totul era mult mai liniştit. După cum îl cunosc pe creţ, sunt sigur că doar acolo mai erau mese libere şi s-a mulţumit cu asta, decât cu deloc. Defapt, a vorbit trei zile încontinuu de acest club, fiind printre primii care i-au testat abilitaţile la deschidere. Se numeşte client fidel, iar asta îi aduce discreţie şi profesionalism. Din partea angajaţilor clubului, nu din partea lui.

   Chiar mă gândesc că dacă un fotograf s-ar afla aici în serile în care şi Harry e prezent, şi-ar scoate câştigul pe un an. Un câştig de un an per poză. Chiar dacă e cel mai mic din trupa noastră, e cel mai pervers. Şi, nu, nu doar în sensul că e obsedat de o cifră între şaizeci şi opt şi şapte zeci sau că are Instagram-ul plin de banane, fiindcă asta e o inocentă copilărie. Băiatul ăsta s-a culcat cu mai multe fete într-o săptămână cât am făcut-o eu într-o viaţă. Nu e un afemeiat, dar îi place mult prea mult distracţia. Sau, mai bine spus, ştie să profite al naibii de bine de ce i-a dat Mama Natură. Iar asta rupe în două inimile extrem de multor fete.

   Când am ajuns la masa noastră, am fost surprins să văd că Harry nu închiriase doar o masă, ci şi două fete care să ne ţină companie. Creţul rânji, apoi se aşeză între cele două fete, atingându-le pe fund. Mi-am dat ochii peste cap şi m-am aşezat în faţa lor, având grijă ca niciuna dintre creaturile alea să nu se apropie de mine. Îşi începură prea cunoscutul joc de câştigat bani în lenjerie, sărutându-l pe Harry pe gât şi pe piept, trăgând animalic şi disperat de cămaşa creţului. Una dintre ele vru să se apropie de mine, dar am pufnit şi am izgonit-o precum un câine vagabond. S-a uitat urât la mine, dar reveni la creţ. Îi priveam pe toţi trei dezgustat, dorindu-mi din tot sufletul ca Harry să nu mă fi obligat să fiu aici, alături de el şi de amărâtele astea. Aş fi preferat să fiu acasă, umblând plictisit în boxeri prin casă ca o fantomă, decât să văd cum i se trezeşte lui Harry atotputernica bărbăţie.

   - Hai, Zayn, distrează-te, mi se adresă creţul, care stătea cu capul pe spate şi cu ochii închişi, fiind dezmierdat de săruturile puştoaic elor. Perrie nu va afla.

   Perrie nu va afla.

   Mereu află.

   Niciodată nu i-a trebuit vreo poză ca dovadă ca să ştie că nu fusesem prea cuminte.

   Intuiţie feminină.

   - În niciun caz cu una dintre spurcatele astea, am răspuns dezgustat, ambele puştoaice aruncându-mi priviri tăioase.

   Dacă o înşel pe Perrie, măcar am nişte standarde.

   Blonda fusese o distracţie la început, dar după a devenit ceva mai mult. Apăruseră prea cunoscuţii fluturaşi şi ajunsesem să nu mai pot sta o secundă fără să o văd. Când eram cu ea mă simţeam împlinit, mă simţeam fericit şi credeam că pot muta munţii din loc. Nu puteam rezista o zi fără buzele sale catifelate, fără atingerile sale pasionale şi fără să îi aud vocea minunată.

georgia rose // zayn malikWhere stories live. Discover now