*10.kapitola*

226 25 1
                                    

Na ošetřovně jsem byl asi deset minut a to jsem musel sestřičku ujistovat u tom ze jsem v pohodě a ze musím jít na schůzi. Celou tu dobu tam seděla Ronie a slepě se dívala před sebe. Bylo to mucive byla jako bez života a přitom žila. Sice už ne dlouho ale porad žila. Vzal jsem si do náruče a šel do zasedacky. "Nebude blbe když tam půjdu s tebou?" no možná jo ale co ji to je stejně jedno. " Ne nebude. " usmál jsem se no ale ona to stejně neviděla. "No ale asi by jsi mě mohl pustit na zem." no to má pravdu asi by nebylo příliš vhodné ji tam donést v náručí pustil jsem ji na zem, dal jsem si její ruku na rameno a vešel jsem do zasedacky.
Z pohledu Ronie
Ne ze by se mi nelíbilo ze se mě stev dotýká, ale on má tak chladné ruce. Nejspíš to má tím jak byl v tom ledu. Poprvé když se mě dotknul tak mi dokonce naskočila husí kůže. Bylo to zvláštní když mě nesl. Měla jsem pocit výjimečného bezpečí, Steve je velmi milý a možná že ho mám i ráda, ale k čemu by mi to bylo. I kdyby mě měl rád což je hloupost. Proč by se mu líbila jedna slepá holka když si může vybírat z davů. Stejně na tom nesejde za dva týdny... To bude všechno jedno. "Ahoj Ronie." ozvalo se z místnosti podle mě to byla Nataša. "Ahoj. Moc se omlouvám ze ruším ale může za to Steve. " pousmála jsem se. Někdo mě chytl za ruku. Tak teď nevím kdo to byl. S tomhle člověkem jsem si ještě na sto procent ruku nepodavala a to jsem si ruku podávala s každým z Avengers. Chvíli mi to nedošlo ale pak mi konečně cvaklo v hlavě. "No nevím jak začít. No moc se omlouvám ze jsem nepřišel. Jen jsem dlouho nebyl se svou přítelkyní a potřeboval jsem se s ni vidět." no jasně tak proto jsem ho nepoznala byl to Stark. "No a jako omluvu bych vám chtěl dát svůj nový přístroj. tedy ještě jsem ho nestihl sestavit protože jsem právě přijel a vymyslel ho ale zítra by mohl být hotovy." vůbec netuším co má namysli."To je v poradku jen jsem měla... No radši nic. A co máte na mysli za přístroj?" no popravdě jsem brečela Romane do ramene než odjela a potom jsem rozbila nějakou skleničku jak jsem s ní třískla o zem ale to je jedno nemusí vědět všechno. "No to je právě překvapení, ale pokud to bude fungovat tak to bude super. " no doufám ze mě nechce použít jako nějakého pokusneho králíka na nějaký jeho další oblek. "No asi by jsme měli začít to co jste chtěli říct. No tak co se stalo Steve?" no nevím kdo učil Natašu formovat věty, ale k němu by jsem asi nešla. "No Takže. Thore vis co právě dělá Loki?" řekl Steve mezitím či mě vedl si sednout ke stolu. "No určitě si čte nějakou další knihu o kouzlech ve své celé." řekl Thor a u toho měl takový povýšený tón hlasu. "Chyba Thore. To díky němu je Pepper na ošetřovně." "Co tím chceš říct Tony ze naše asgardske věznice nejsou dostatečně bezpečné?" Thor začal být uražený tak tohle bude zlí "To neříká jen chtěl říct ze přitom jak jsme se...prali na balkoně tak se zevnitř ozvala Pepper. Když jsem vešli dovnitř chytl ji Loki pod krkem a řizl. Pak se vypařil a to je všechno. Podle mě to bylo jen kvůli tomu aby jsme o něm věděli. Kdoví co chystá. Musíme se připravit na vše." no tak takovýhle monolog jsem od Sleva nečekala. Vždy byl tak tichý. "Tím chceš říct ze je Loki zase na svobodě a ze je zase na zemi? " no Nataša je chytrá. Kdyby to nebyla tak vážná situace tak bych se začala smát ze ji to došlo až tak pozdě. No počkat?on je tu Loki?! Sakra co Budem dělat jestli ma zase ty jeho kantory nebo jak jim říká tak to bude špatný. No na zasedacce se ještě o něčem bavili nějak jsem je nevnímala, přemýšlela jsem nad tím co Tony vymyslel. Jestli to bude nějaká hloupost tak mu to neodpustím. Moje dýchání se začíná zhoršovat. Někdy když dýchám pusou slyším jak chraptím. Už se to blíží. Doufám ze si Loki svoji návštěvu oddálí až na někdy za čtrnáct dní. Na konci zasedacky přivedla Maria Bena ze byl skrceny na můstku pod jedním stolem. Ben mě odvedl na pokoj hned jsem usnula dnes toho bylo až příliš.
Ahoj tak dnes taková kratší část jen mě napadlo jak to napsat o té zasedacce tak jsem to rychle napsala a no doufám ze to dnes nebylo moc zmatené. Pokud by jste něčemu nerozuměli napište do komentářů pokusím se to upravit.;-) předem se omlouvám za chyby jak v tomto,minulých tak i budoucích dílech.;-) ;-)

Prázdný Pohled (Avengers) /probíhá korekce/Kde žijí příběhy. Začni objevovat