IV - Vidiecka škola

175 18 0
                                    



Tak ako som sľúbila, tu je ďalšia časť ^-^. Dúfam, že sa vám bude páčiť  :)
Matt si postupom času zvykol na to, že býva tam, kde býva. Celkom sa mu tam aj začalo páčiť. Hlavne ten tajuplný les, do ktorého išiel vždy, keď sa zotmelo. Rád dýchal ten lesný vzduch. Všetko bolo perfektné. Otec prestal piť. Nebil mamu a jeho. Nejako si všetci traja k sebe cestu našli. Jedna vec mu chýbala. Človek ako je on. Každý deň prosil aby niekoho spoznal. Nikto nikde, nič. Nejako sa s tým musel zmieriť. No neprestával dúfať. Veril v to, že jedného dňa príde niekto, kto ho bude chápať.
"Matt! Vstávaj ideš do školy." Budila ho Amanda.
"Okej, okej. Už vstanem ešte päť minút. Ďakujem." Hovoril zaspato. Amande sa ale podarilo Matta vytiahnuť z postele.
"Kriste ja ale vyzerám." Povedal Matt na svoje rozcuchané vlasy a prispatý face, keď sa videl v zrkadle. Učesal sa, umyl zuby, najedol sa. Obliekol si to čo zvyčajne. Čierne tričko, ktoré mu zvýrazňovalo bicepsy, čierne nohavice a čierne botasky. Prečo všetko v čiernom? Neveril, že v škole niekoho spozná, niekoho, kto by ho neodcudzoval. Otec ho odniesol pred školu. "No tak držím palce." Povedal Mattovi. Matt prikývol, zavrel dvere a otočil sa čelom ku škole. Stalo sa to čo ho neprekvapilo. Všetky oči boli na ňom.  Neisto sa blížil ku škole, pohľad mu ostal na chodníku. Vtedy sa to stalo. Zrazu skončil na zemi. "Au! Moje koleno! Sakra!" Bolo počuť dievčenský hlas. Matt vstal zobral skatebord, ktorý bol pár centimetrov od neho. Mal prižmúrené očia rukou si držal hlavu, ktorá ho bolela. Keď išiel ten skate podať tomu dievčaťu povedal "Toto je asi tvoje. Dúfam, že sa ti nič nestalo." Potom otvoril oči. Bol ticho, akoby mu niekto odrezal jazyk. Pozeral sa na tú krásu. Veď pred ním stála Emáčka. Krásna Emáčka. Asi začne veriť na zázraky.
"Prepáč dostal sa mi kamienok pod koliesko. Nechcela som ti ublížiť. Inak volám sa Rebeka...."
Žeby Matt začal veriť v zázraky?..
P.s: na fotke je Rebeka :)...

True & Beautiful Emo Love [SK]Where stories live. Discover now