IX. Problém v škole

63 5 3
                                    

Hugo nereagoval a Matt pocítil ako mu zovrelo žalúdok. Bol to strach, ktorý sa ho pýtal čo bude teraz. Vedel, že bude mať problém, a že keď sa to dozvedia doma tak to bude až veľmi zlé. "Určite bude v poriadku." povedal Matt a v hlase mu bolo počuť neistotu. Snažil sa to zakryť a nedať najavo ako sa bál. Nikdy neukázal to, že strach je jeden z jeho najväčších nepriateľov. "Nevyzerá to tak, že sa z toho dostane rýchlo." šepla Rebeka Mattovi. "Prosím hovor, že si zo mňa strieľaš." chytil ju za ruku. "Ku každému som vždy úprimná," Matt sa pozrel Rebeke do očí, "mal by si vidieť, že pôjdeš ku riaditeľke. Hmmm bude sa to riešiť."
"Niekedy by si tú úprimnosť mohla v sebe potlačiť. Áno som si toho vedomý, že tam pôjdem, a že sa to bude riešiť." Povedal Matt na čo Rebeka následne prevrátila oči.
Matt s Rebekou išiel pomaly chodbou držiac ju za ruku. Pár dní v novej škole a už má prúser. Jeho rodičia nebudú skákať 3 metre od radosti. A už vôbec nie Matt, keď bude musieť seknúť s hudbou. Čo som to zrobil? opýtal sa Matt sám seba To, čo si považoval za správne. počul vo svojej hlave. *Klop, klop* zaklopal a dvere sa otvorili. "Poď ďalej," povedala riaditeľka Selonová a pustila Matta ďalej "Rebeka, ty ostaň tu." pozrela sa na ňu Selonová.
"Tak, dáš si kávu, čaj?" opýtala sa s chladným tónom hlasu. "Vodu prosím." sadol si Matt celý roztrasený, keď si pomyslel čo za priebeh bude toto sedenie u riaditeľky predstavovať.
"Počula som, že si sa s Hugom pobil. No a Hugo skončil ako skončil. Prečo sa to stalo?" Pozrela sa na Matta zvedavým, ale nie veľmi pekným pohľadom. "Nooo.. Viete .... Neviem, kde začať, len viem, že si za to môže sám. A aj keď sa trochu bojím čo bude potom, necítim vinu, že za to môžem ja." Povedal sebavedome. "Ako prosím?" zabehla riaditeľke káva. "Bol som na wc, keď som z vedľajšieho wc-ka počul Huga s nejakým dievčaťom, ktoré skoro ani nepoznám. hovorili o tom, že vraj by nám a tým myslím mňa a Rebeku ... mali ukázať morálku alebo niečo v tom zmysle. Pritom my dvaja sme sa do kolektívu nijako nezapájali.. Áno sme možno trochu iní, ale nech sa starajú do seba.. To ale trochu idem od témy. Dôležitejšie je to, že keď som vošiel do triedy Rebeku držali nejaké dve dievčatá a tretia ju bila s tým, že chcú prachy. Potom prišiel Hugo a ten sa jej vyhrážal tiež. Preto som ho zbil. Rebeku si nedám." Povedal Matt so slzami v očiach a riaditeľka Selonová na neho len ticho pozerala. Po minúte sa postavila, kráčala smerom k dverám a otvorila dvere. "Rebeka poď dnu. Musíme sa porozprávať..."
Tak viem, že to je niekoľko mesiacov, čo som na wattpad nič nepridala, ale teraz sa to vážne snažím napraviť. Nápadov nebolo a povinností vyše hlavy. Výhovorky? Nie, aj keď sa to tak možno zdá. No nič ďalšia časť bude behom týždňa, dvoch..
ako sa vám páči časť? Názory prosím do komentára.. Za každý komentár som vďačná :)
Vaša Manami.

True & Beautiful Emo Love [SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora