BÖLÜM 1:Zehirli Ok

536 113 8
                                    

Ejderhaların dünyaya hükmettiği zamanlarda köle gibi kullanılan insanlar ve büyücüler bir araya gelip ejderhaları öldürmenin yolunu bulmaya çalıştılar hep beraber. Ve en sonunda ejderhaları öldürmenin çözümünü buldular. Bu çözüm "zehirli ok" dedikleri insan kanı ve büyücülerin büyüleri ile oluşturulan bir ok'tur. Ama bunun işe yaradığını denemek zorundaydılar. Ve zehirli ok bir çok ejderhayı öldürdü. Çok çeşitli olan ejderhalar dan sadece sabah ortaya çıkan ejderhaları öldürebiliyordu. Akşam olunca gelen üç çeşitten oluşan ejderhalara etki etmiyordu. Bu ejderhalar:ıssız ejderha,ay ejderhası ve diken ejderhasıdır.
İnsanlar ve büyücüler tekrar bir araya geldiler ve bu seferde bu ejderhaları nasıl öldüreceklerini bulmaya çalışıyorlardı. Ve yine bir arada olduklarından çözümü buldular. Büyücüler onları birer kolye ve bileklik şekline döndürebilecek bir yol buldular ama bunu yapabilmek için onları uyurken bulmaları lazımdı. Ve sabahları her tarafta onları aradılar ve bulamadılar. Ve bir takip grubu oluşturdular. Sabaha en yakın olan zamanda yani şafak vaktinde ejderhaların gitmek üzere olduklarını görünce onları takip etmeye başladılar. Ve ejderhalar Ahel dağında bulunan bir mağaraya girdiklerini görünce hemen gidip büyücülere haber vermeye gittiler. Büyücüler geldiler ve ejderhaların hepsini dönüştürdüler. Her çeşitten 3 tane olan toplamda 9 tane ejderhayı buldular. Ve 5 tanesini kolyeye 4 tanesini bileklige döndürdüler.
Bir büyülü sandığa kilitlediler ve üzerine şunları yazdılar:"EĞER KİM BU SANDIĞI AÇARSA KÖTÜ BİR GAZAP ONUN PEŞİNİ BIRAKMAZ".
Ve sandığı Ahel dağına bırakıp mağarayı kapattılar.

Arkadaşlar lütfen emeğe karşı saygınız olsun,küçük bir yıldıza basmak neden bu kadar zorunuza gidiyor....

ISSIZ EJDERHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin