Özür dilerim arkadaşlar ben bu yaz hikayeye devam edecektim lakin başıma kötü bir olay geçtiğinden hikayeye devam edemedim.
Bu kötü olayı yanımdaki kişilere anlatamıyorum ama siz bunu bilmeye hakkınız var.
Ben iki buçuk senedir birini seviyorum hemde çok seviyorum. Bir türlü ona söyleyemedim çünkü hep içime kapanık birisi olduğundan dolayı ona söyleyemedim .
Bu yaz onun nişanlı olduğunu öğrendim tüm dünya başıma yıkıldı. İntihar etmek dahi istedim ama onu becerecek cesaret dahi bende yok.
nefes almak,yemek yemek, uyumak, uyanmak çok zor oldu onu düşünmemek istiyorum ama aklımdan çıkmıyor .
o gözler, o gülüşü , o bakışı, o utangaç duruşu ve bunun gibi çok çok şeyler aklımdan çıkmıyor çıkaramıyorum....
kaçmak bu kocaman şehirden uzaklaşmak istiyorum ama onada cesaret edemiyorum.
ben meğersem onu çok sevmişim hemde çok. insan kaybedince anlıyo değerini. sizde kaybetmeyin eğer sessiz kalırsanız başkaları bu fırsatı değerlendirir.
bunları size neden mi anlatıyorum çünkü içimde biraz daha tutsam patlayacak gibi hissediyorum....
ALLAH kimseye aşk acısı tattırmasın...
hikayeye son veriyorum çünkü Ktant öldü ben bu beden yaşarken öldüm çünkü......
sözler ile ilgili bi instagram hesabım var ve sözlerin çok tutulmasından dolayı wattpad da da bir sözler kitabı yazacağım beğenir seniz sevinirim....