1. bölüm: Ekşın:)

295 28 9
                                    

~Meyra:)

Hayatımın en monoton ama en sevdiğim aylarından Ağustos'tu. Sabahlayıp günün akşama en yakın vakitleri uyandığım zamanlar:)

Ahh işte tembellik tam bana göreydi. Tabi yalan yok! Arada bir öğlen saatleri uyandığımda olurdu.

Tembel biri olabilirm. Ama resim çizmek en büyük hobilerim arasında.Arkadaşlarım bu konuda çok yetenekli olduğumu söylerler. Onun dışında küçüklüğümden beri hayalini kurdugum şeyleri kağıda dökmek var tabi ki . İcimdekileri kağıda dökmek en büyük tutkum diyebilirim.

Ben aslında kendi halinde hic kimseye bir zararı olmayan birazda keyif düşkünü garip bir üniversiteliyim. Ama bu yaşıma kadar hayatımda en ufak bir ekşın olmamıştı.
Çokta tın:P

Belkide bu yaz hayatımı değiştirebilecek en büyük değişikliği yapmalıyım dedim ve aynanın karşısina geçtim.
Yüzüme baktım... baktım...
İnsan tatil zamanlarında yapacak birşeyin olmaması hasebiyle hayatını sorgulama yoluna gidiyor bir nevi.

Evet işte orda hayatimin en buyuk anlamı tam anlaminin ortasında duruyordu.
"Seni geberticem ufaklik" diyerek alnimin ortasindaki sivilceye haddini bildirdim. ohhh:)
Eveeet gerçekten buyuk bir değişiklik oldu.

Aslında dışardan bakıldığinda içine kapanık ve sessiz biri oldugumu düşünürler. Birde icimi bilseler. Çok fesadım;)haha

Neyse işte çocuk ruhlu yanım kızkardeşimi 20 yıldır deli etmeye yetmişti. Evet az önce sivilceden bahsedince 16-17 sinde bir ergen olduğumu düşünmüş olabilirsiniz. Fakat ne yazık ki 22 yaşında bir yaşlıyım.Ühüüü:(

Bu arada insanlari kandırıp onlarla eğlenmeyi o şaşkın suratına bakıp krizlere girmeyi çok severim. Gerçekten bu konuda ayarim yok galiba . Bazen gülmekten çatlayacak seviyelere geldiğimde olmuştur.

Aslında çok güldüğüme bakmayın. İçimde küçuklugumden beri yasadigim korkularim, hayal kırıklıklarım ve acılarımin kasıp kavurduğu bir çöl var.

Babam!

Dünyada ki en iyi insan. Ama en kötüsüde.
Nasıl böyle olabiliyor bilmiyorum.
Ama babamla aramdaki iliski hicbi zaman iyi olmamıştı.

Küçük bir kızken bir arkadasimla dısarda oynarken babası yanimiza gelmisti. Arkadasima sarilip onu öpmüştü.
Ben ise onlara öylece bakakalmıştım.
Neden bakıyordum?
İçimde susturamadığım şeytanlar :
"Senin baban sana bir kez bir kez böyle davranmadı" dediği için mi? yoksa o buruklugu aklıma iyice kazıyıp su yaşimda bile hala bir fotograf karesi gibi beynimde taşımam mi?

Bilmiyorum iste. Fakat üniversiteye başladıktan sonra yoklugumda kiymetimi anlamış olacak ki melek gibi bir adama dönüşmüştü kendisi:)

Fakat ben insanların iyilikleri karşısında yaptiklari her kötü anıyı silerim o anda. Babamda benim kahramanimdi artik diğer kızlar gibi.

Fakat bu yaz farklı olmuştu. Babam iste!

Başlamıştı yine annemle babamin boşanma nöbetleri. Eski kavgalarina geri dönmüşlerdi. Ben artik bu kavgalardan küçüklüğümdeki gibi korkmuyordum. Ağlamiyordum da. Sadece sinirimi bozuyordu o kadar.

Onları kavgalariyla başbaşa bırakmış odama doğru yol almıştım. Kendimi eğlendirmenin bir yolunu bulmalıydim. Hayatımı sade ve masum bi şekilde idame ettirirken icimdeki seytan artik bir çılgınlık yapmanin zamanının geldiğini soyluyordu. Bunu melekte soylemiş olabilir. Sonuçta iyiliğim için bi durum bu:)

Sonra durdum ve dedim ki " bi cilginlik icin fazla tembelsin Meyraa"

Yatağıma uzandım ve elim yatagimin üzerindeki cep telefonuma gitti.
Eh gün icinde de pek elimden düşmüyordu zaten:P

Her zamanki gibi Facebook'a girdim. Bir arkadaslik isteği gözüme çarptı.

"Eh bakalim şuna kimmiş?" dedi iç sesim.

"Aman Allah'ım bu bir erkek" diye de devam etti.

Facede bana gelen tanımadığım erkekleri daima bye bye diyerek reddetmişimdir. Fakat bu istek karşısında gözlerim fal taşi gibi açilmiş profil resmindeki kişiye odaklanmıştı.

Bu çocuk diger gelen isteklerdeki gibi saçma tiplerden değildi. Bu cocuk olağanüstü bir meteor parcasiydı adeta. O da benim kafama düşmek üzereydi sanırım ;)

Vicdanim her zaman oldugu gibi sana yakışanı yap cici kız ve reddet dedi.
Ama icimdeki seytan " Oha be gerizekalı yıllarca arasan böyle bi manita bukamazsin" diyordu.

Çaresiz yutkunuşlarım arasında vicdanimi selamlayıp en mantıklı olan seceneği yaptim veee tabikide

"KABUL ET"

İşte ekşın başlasın!

Merhaba arkadaşlar;);)
Hikayemin ilk bölümünü yayınladim. Umarim ilginizi ceken bi hikaye olur ve İnşallah çok beğenirsiniz:):)

NOT: Bu hikayede ki olaylar tamamiyle gercektir:)

Yalnız #VYM_2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin