Podziękowania i zaległe L.A

3.3K 83 26
                                    

Podziękowania.

I już doszliśmy do końca. 

Bardzo chciałabym podziękować l0vinyou, bo dzięki niej się tutaj pojawiłam i to ona przekonała mnie, że ten poryty pomysł miłości uczennica-nauczycielka, przyjmie się na wattpadzie. Dzięki Krysia. Kc mocno. :')

Pisałam to opowiadanie od 19.12.2015 do 06.03.2016

Żyłam tym opowiadaniem przez ten cały czas. I przyznam się bez bicia, że od samego początku chciałam to tak zakończyć. XDD

Ja już myślałam o tym co będzie na końcu. Po napisaniu prologu rozdział 17 był od razu ułożony. To co się pojawiało w środku,  było takim chorym spontanem, ta cała Wanda, Nadia, wycieczki, projekty. 

Opowiadanie było testem, wprawką i błahostką. W końcu musiałam zacząć od czegoś, co złapie jak największą liczbę osób. Nie dość, że homo to jeszcze pedofilia mmmm. Brakuje tutaj jeszcze Harrego Stylesa. A może był? Jako pani Beatka? Nie wiadomo. Hahaha.

Dla wszystkich niepocieszonych faktem, że to już koniec mam dobrą wiadomość. :) . Spróbuję napisać jeszcze kilka bonusowych rozdzialików z perspektywy pani Beatki.

Po za tym to nie koniec mojej działalności tu i niebawem na pewno pojawi się coś chorego, albo dziwnego. Bo tylko takie coś potrafię pisać.

______________________________________

Liebster Awards.

Dostałam ich kilka i troszkę się martwię, że coś przeoczyłam. Jeżeli by do czegoś takiego doszło, to baaardzo przepraszam, ale ja już na prawdę nie pamiętam.

12 faktów o mnie. Nominacja od Carol-Craig

1. Jestem chorą optymistką.

2. Nienawidzę błędów ortograficznych i kaleczenia pięknej polszczyzny.

3. Jestem mocno wierząca, ale w wielu względach nie zgadzam się z kościołem. (tak tym kościołem z małej litery)

4. Kocham chemię.

5. Mimo iż dużo jem - nie tyję.

6. W przyszłości mam zamiar przejść przez wszystkie kolory tęczy na włosach.

7. Często zmieniam zdanie na temat tego jak chcę wyglądać. Aktualnie pragnę chodzić tak jak polscy ludzie w latach '80,'90 i '00. 

8. Jestem uzależniona od snapchata.

9. Nie przejmuję się ludźmi.

10. Uwielbiam języki obce. (Głownie ich słuchać, a nie się ich uczyć)

11. Jestem lojalna i bardzo wrażliwa.

12. Kiedyś chciałam spróbować ludzkiego mięsa.


Liebster Awards nominacja od Carol-Craig

1. Jaki był Twój najprzyjemniejszy sen?

NieosiągalnaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz