Ben Ayca sıradan bir hayatim baş belasi bir annem ve canimdan cok sevdigim kopegim dayzy var.
Okulun son günüydü. Elbiselerimi hemen giydim ve okulun yoluna koyuldum. Bir hayli üzgün hırçın bir tavır takınmıştım üzerime. Cünkü 2 senedir Sevdiğim kişi (berke) bana hiçbir şekilde ümit vermemişti. Ve ben plotonik olarak bağlanmıştım ona. Çoçuktum işte 6. Siniftan beri sevmistim onu. Sonunda okula gelmistim. Karsida sinif arkadaslarimi farkettim yanlarina gittim. Bos muhabbetlerinden kaçtım. Sinif ogretmenimizden karnemi aldim ve eve döndüm.annem beni bahçede bekliyordu.
+ hoşgeldin kızım.
- Hoşbulduk anne.
+ getir bakalim karneni
(Hafif bir gülümseme yaptı annem.)+ Al anne. Ben odama gidiyorum. Aksam yemeginde gorusuruz.
- aksam konusuruz notlarini
Kulak asmadan girdim odama, kapadim kapimi, yattim yatağıma. Uzun uzun düşünmeye başladım. Ben berke ne icin yapmistim. Peki ya o benim icin ne yapmisti ? Hiçbirsey biz ikimiz icin hicbirsey yapmamistik. O zaman bukadar uzulmenin anlami yoktu. Sevmek gibi unutmak da zordu.Az sonra odamın kapısı çaldı.
( Tııkkk tıkkk )
Girrrrrrr
+ annecim biraz konusabilir miyiz?
- tamam. ( gozlerimi baydim. Annem yine kizicakti . Notlarim berbatti.)
+ kizim notlarin ne boyle nasıl liseye gidiceksin bu notlarla?
- anne sonra konusalim bu konuyu.
( odamdan hizlica ciktim.)Biraz facebookta takilmak belkide iyi gelebilirdi bana. Dolasirken berkeyi unutmanin en iyi yolunun bir flort bulmak olacagini dusundum.
Birkac erkeğe mesaj attim konusmaya basladik.Birkac gun sonra aklima uyan sadece bir tanesi kalmisti. Yaklasik 1 hafta konustuk . Ve ben hoslanir gibi olmustum . Artik reele gecmenin vakti gelmisti. Sonunda bulusmaya karar verdik. Kafede bulustuk. cok fazla etkileyiciydi. İlgi cekiciydi. Azina aldigi sigaranin dumanini uzerime ufledi.
Sigara uzatti.+sigara kullaniyor musun?
-yok kullanmiyorum.
+tamam eee nasil gidiyor hayat?
-iyi gidiyo ayni anlattigim gibi senin ?
Sevet benimde ayni. Neyse kalkalimmi eve cagirdilar beni.+ tabi olur.
Selim ile tokalastiktan sonra eve yol almaya basladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Leyla İle Mecnun]
Ficção AdolescenteDeli gibi seven iki aşık ve karşılarına çıkan zorluklar. 10 sene ayrılık ve ufacık öksüz kalan bir çoçuk. Babasını tanıyabilecek mi? Yoksa tekrar yeniden aile olunabilecek mi?