Her kalbin bir kralı vardır. Benim gönlümün kralı oydu. Gizli bir yanım hep onda kalmıştı. Kimsenin tanımadığı ruhumun esrarengiz duygusuydu adı. Ona kalbimin kimselerin bilmediği , görmediği ücra köşesinde köşk yaptırmıştım. Krallar gibi ağırlanmıştı orada yıllarca. Tahtına kurulmuş , eline bir asa almış, bir başkasına en ufak bir şey hissetsem, küt küt yere vurarak beni uyarmıştı. Gönlümün her noktası onun ellerindeydi.onun her vuruşunda çarpıyordu deli gibi.
Tam artık tahttan indi deyip, yerine başkasını oturtmaya kalktığım sırada yeniden gösteriyordu hükümdarlığını.
Benimle ayrılalı yaklasık bir ay olmuştu. İçten içe özlemistim ben selimi gölgeni görsem sarılıcak gibiydim ama ihaneti cok derinden etkilemisti kalbime gommeliydim. Yeni biselerle uğraşmanın belkide bana iyi gelebilecegini dusunerek resim kursuna yazılmıştım. İlk dersim bugündü hazırlandığım gibi cikmistim yola. Kurs binaına adımımı atmıştım. Sırama oturup öğretmenin gelmesini bekliyordum. Az sonra kapı açıldı. Gelen kişi oydu . Ooooo geçen gün bana az daha arabayla carpan kişiydi. Belkide havalı bir şekilde giyinmesinin nedeni buydu. Belliki öğretmendi. Belkide öğrencidir diye düsünürken kurulmuştu öğretmen koltuğuna ve bana gıcık gıcık sırıtıyordu. Sinirlerim bozulmuştu." merhaba arkadaslar ben can berk resim hocanızım . sizinle iyi vakit gecirecegimi sanıyorum.😊"
İçimden" ben sanmıyorum" diyesim gelmisti. Ama bu kadar hircin olmamam gerektiğini düşünüp susmayı tercih ettim.
Neyse ki derse başlamıştık ilknders karakalem calışmasıydı herkez birşeyler cizmeye çalısiyordu . aldım elime kalemi başladım çizmeye bir vakit sonra sınıfta gezinmeye basladı ve yanıma geldi
+Ne çiziyorsun ?
-aşk'ın resmini yapıcağım.
Hafif bir gülüş yaptı ve gezinmeye devam ediyordu. Sık sık resimlerimizi kontrol etti ,yorumlar yaptı.
En sonunda ders bitmisti cantami alip arabama yöneldim.
Kahretsinki arabamı calıştırmaya calisiyorum calismiyordu. Oda yanimizdan geciyormus. Yanıma durdu. Eliyle arabamı işaret ederek
+neyi var arabanın?
-Benzini bitti.
+seni eve bırakmamı ister misin?
- yok sağol ben kendi basimin caresine bakarım.
(Hadi ama tabikide yürüyerek ne eve gidebilirdim ne de benzinciye )
+ tek basına nasıl yürümeyi düsünüyorsun? hadi bin arabama.
(Nekadar kötü bir tanışma yaşasakta bu davranışı hoşuma gitmişti bile 😂😇)
Yolda baya güzel muhabbet ettik. Geçen günki davranışından dolayı özür diledi. Kafadengi biri olduğu kesindi. Akıllı birisi olduğu her hareketinden belliydi.
10 dk yoldan sonra evime bıraktı beni.n ezaketinden dolayı çok teşekkür etti ve evime girdim. Cok yakısıklıydı.siyah havalı saçları ilgi çekiciydi. Beyaz bakımlı dişleri efsaneydi. Ve kirli sakalı baş dondurucu derecede mukkemmeldi. Her kızın hayal ettigi bir karaktere sahipti aradan 1 ay gecmisti ve ben onu cok iyi taniyordum. Sıkı bir arkadas oldugumuzu dusunuyordum. Her fırsatta beni arar sorardı birlikte sık sık biryerlere gider vakit gecirirdik. Birgün kafede otururken şok olacağım sözleri söyledi.
"Ayça ben senden etkilenmeye başladım fakat senin duygularını bilemiyorum"
(Aslında okadar da şaşırmamıştım çünkü onun bana olan hoşlantısını hissettirmişti birkaç defa.) ama ben ne diyecektim. Selim beni bırakıp gitmişti. Aradan 3 yıl geçmisti artik ayaklarımın üzerine basabilen bir iş kadını olmuştum. Kırgın bir kadın yaralı bir kadındım.
+ can ben ne diyeceğimi bilemiyorum.ben sana karşı...
(Daha sözümü bitirmeden lafa atladı.)
-sen biraz düsün hemen soyledigim icin kusura bakma . hazir olduğun zaman konuşuruz.
+ bende öyle düşünmüştum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Leyla İle Mecnun]
Teen FictionDeli gibi seven iki aşık ve karşılarına çıkan zorluklar. 10 sene ayrılık ve ufacık öksüz kalan bir çoçuk. Babasını tanıyabilecek mi? Yoksa tekrar yeniden aile olunabilecek mi?