(Aavvvhhhh)
Bayağı uyumuşum yaa
Ben: Saat ohaaa saat birrYarım saate selim gelicekti ve ben alarmın sesini duymamıstım. Birlikte kahvaltı yapıcaktık evi toplayasıya kadar geldi. Fakat ben kahvalti hazirlayamamıştım.
Dinggggg donnggg (kapı)
Geldiiiiiim.Kapıyı açtığımda elinde papatyalar vardı. Papatyayi sevdigimi bilirdi. Yanagima ufak bir opucuk kondurmasi içimi hoş etti.
+günaydın prensess
-Günaydın sevgilim.
+ cok aciktim :)
- askim uzgunum ama yemek hazirlayamadim. Gec kalktim .
+ tamam hayatim hazirlariz. Hadi kek yapalim.
Mutfağa birlikte yoneldik. Hemen dolaptan gerekli olan malzemeleri çıkardık. Kek yapmaya basladik. Keki firina atik. Evde portakal suyu kalmamisti.
-ahhh evde portakal suyu kalmamis markete gidiyorum. İstedigin bisi varmi.
+yok hayatım.
Markete hizli bir sekilde gittim geldim. Birde ne goreyim . Annem mutfakta.
- a-a-anne. Ne oldu bu saatte gelmezdin sen.?
+hiçç bisey olmadi isim erken bitti bugün. Sen neden bukadar tedirginsin ? Ve kimi bekliyorsun masa iki kisilik hazirlanmis ayça ?
- hic anne melis gelicekti kek yapiyordum bende.
+ herneyse ben hatice teyzenlere kahve icmeye gidiyorum.
- tamam anne
İçses(nereden çıkmıştı ki annem? Şeytan tüyü var bu kadında ya )Selim neredeydi ki acaba ?
Seliiiiiiiimmmmmmm !!!
+Burdayiiimm
Kiyamam ya benim giysi dolabimin icine deyzyle girmis ve yere dokulen un yuzunden ustu minik pati olmustu.
-annen gittimi?
+ evet gitti.
Hadi uzerindekini cikar ben sana bol tisort veriyim.-tamam.
Dolabimdan cikardigim en bol tişortu verdim eline. Uzerini çıkardı. Ben belki utanir diye arkami donup ellerimle yuzumu kapamistim. Birden belimi tutup kendine cekti. Ufak dokunuşlarla dudaklarımı öptü. Kendinen cok emin bir şekilde kokumu içine çektii
+MİSSS KOKULUMMM <3
Güzel bir kahvaltıdan sonra gitme zamanı gelmişti. Yanağına kondurduğum minik bor öpücük sayesinde tebessüm etti . Ellerimi avcunun içine aldi . Parmaklarımı öptü.
- görrüşürüz hayatım
+görüsürüz sevgilim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Leyla İle Mecnun]
Teen FictionDeli gibi seven iki aşık ve karşılarına çıkan zorluklar. 10 sene ayrılık ve ufacık öksüz kalan bir çoçuk. Babasını tanıyabilecek mi? Yoksa tekrar yeniden aile olunabilecek mi?