yazık olur dediğin gün olur kazık olur.

41 3 0
                                    

Gece gec saatlere kadar mesajlasmalar. Bulusmalar falan . Sevdigine imandirmisti beni. Birgun bir telefon geldi. Selimin beni sevmedigini soyledi. İnanmadim ilk basta selime soyledim kavga ettik. Yüzleşmenin daha iyi olacağıni dusunduk ve bulustuk. Ve dedigide dogruymus.

+ selim beni sevmiyor musun ?

-evet sevmiyorum.

+benimle oyun mu oynadin?

-evet ve bizden uzak dur arkadasimla arami bozma.

Daha fazla duramazdim. Yıkılmıştım. Aglayarak eve kostum. Uzandim yatagima. Dusundum yasananlari gözümden iki damla yas suzuldu .
Sonra uykuya dalmisim. Gece 1 saatlerinde telefonuma mesaj geldi. Actim mesaji.

Buray: selam :)
( selimin benim yerine seçtiği arkadası.)

+ hangi yuzle mesaj atiyorsun ya?

- Bak kızım. Selim seni sevmiyor. Seni hicte sevmiycek . Umidini kes. Benle konusmaszan olucaklari gorursun.

Bu böyle olmıycaktı. Bisiler yapmaliydim selimin sectigi arkadasi migdesiz bir sekilde bana yavşamıştı. Ve tehtid etmisti SS alıp selime attım.

+ Bu ne ?

-Sectigin arkadasin beni tehtid ediyor. Uzak durun benden.!!

+ tamam endiselenme görür o. Evden disari cikma.

Ne yapmaya calisiyodu hersey bitmisken bu sahiplenmede neydi.??

Sabahin ilk saatlerinde mesaj geldi.
Actim mesaji. Buray mesaj atmis ozur dilemis. Birde dayak yemiss shshhxhhd

Neyse mesaj attim. Selime tesekkur ettim. Bir sure konusmadik. Ne bilebilirdim ki bu konusmadigimiz surenin beni ona daha fazla baglayacagini.
Bir gun mesaj atmis.

- ayça

+ efendim Selim

- bulusmamiz lazim.

+selim bu mumkun degil. Beni cok kirdin.

- saat 20.00 da herzamanki yere gel.

Ne oluyordu ilk basta anlayamadim. Giyindim hemen. Ciktim disari aklimda onlarca dusunce vardi. Neyse 10 dk sonra vardim kafeye. Oturduk.

+ hos geldin.

- hos buldum. Evet seni dinliyorum.

+ kabul ediyorum. Hata yaptim. O aralar gercekten kafam cok karisikti. Simdi seninle ciddi bir iliski kurmak istiyorum. BENİMLE ÇIKAR MISIN ?

- ne diyecegimi bilemiyo...
(Sozumu bitirmeden sarıldı)

+seni seviyorum.

-seni seviyorum.

[Leyla İle Mecnun]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin