Uyuyamadık

7 1 0
                                    

...ama uyuyamadım.Mira gruba mesaj attı."Kızlar uyuyabildiniz mi?" Ben de mesaj attım;
"Sence miraccıım?"ordan ayça yine bilmişlik taslayarak mesaj attı;
"Kıızlar sizce bu mesaja cevap veren buraya yazı yazan herkez uyuyamamış bes belli değilmi??
Uyku tutmaz zaten yaşanan bunca olaydan sonra...
Kızların gözünün önüne o ninenin bıçaklanma anı geliyor...

...

Gece böyle geçti.Buluşma yerine geldik.Tesadüfen konsere gelen Soner Sarıkabadayı şarkılarını söyledi bizde içeri kalan sooon üç bileti alıp önlere doğru ilerledik.Şarkılarla eğlendik koptuk.Soner Bey'in gözüne Mira çarptı.Sahneye çağırdı.Şaşkın olan Mira birden açılıp şarkıyı birlikte söylediler.Ayça fırsatçı...
Telefonunu çıkarıp selfie çektik Mira'yı çekti sonrada alıp facebooka attı.beğeni üstüne beğeni yağdı.İlk kez hiç birşey olmadan geçirdik 1-2 saatti...
Ordan CLAS cafeye gittik.Soğuk havada soğuk bişeyler içtik.Sonra ben kızlara;
-Kızlar biz şu ninenin yanına gidelim nede olsa hastanenin adını biliyoruz.Birer demet çiçek alıp götürelim.Acısını azaltır en azından.
Hepsi kafasıyla onayladılar.Çiçekçiden çiçekleri alıp ninenin yanına gittik.Nine bizi görünce yüzünde güller açtı.Hemşire gelip ilaç içirdi.Nineyle konuştuk.Dediki;
-Kızlarım kızlarım!Ben sizin başınıza bela açtım.Benim hatrım varmış ki bunu yaptınız.Allah sizden razı olsun.
Ben;
-Yook ninem yook ne belası ya!Hatırdan değil ki sevdiğimizden!
Mira;
-Aynen.
Ayça;
-Yanii!
Hemşire geldi.Yarasını konturol etti.Taburcu günün yarın değil perşembeye ertelendi dedi.Nine nedenini sordu.Hemşire;
-Yaran tahmin ettiğimiz gibi gitmiyor.Konturoller sırasında içten hafif hafif kanama olduğunu tespit ettik.İçirdiğimiz ilaçlar kanamanın durması için.Yoksa ilaça gerek yok.
Nine odadan sıkılmış bir biçimde gözünü çevirdi.Nine dediki;
-Siz gidin benim sonum geldi.Öbür dünyayı boylayacağım.Yeter bukadar yaşadım yaa!
Mira;
-Öyle deme ne olur seni çok seviyoruz.
Nine acıyla kıvranarak öldü.Ordaki hemşire"aldığı bıçak darbesiyle midesini delmiş.Kanama durmuyordu sadece ilaçalar iki saatlikti."
Hepimizin gözlerinden damla damla yaşlar aktı.Oradan nineyi aldık ve istanbul mezarlığına defnettik.

Ordan bir siyah araba korna yaptı,korna yapan ise babamdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ordan bir siyah araba korna yaptı,korna yapan ise babamdı .Camı açıp ne oluyor orda dedi.Ben de herşeyi teek teek anlattım.Babam ona neden söylemediğimizi ve haber vermediğimizi sordu.Bende "baba siz korkmayı diye bişey söylemedik."Babam biraz kızarak "Bana haber verseydiniz size yardımcı olurdum."Babam arabadan indi.yanımıza geldi.Cenaze namazının safında durdu.Sonra babam bizi alıp Ayça'yı ve Mira'yı evlerine bıraktık ve biz eve gittik.sonra babam neler olduğu anlatmamı istedi.Bende anlattım,ilk başta inanmadılar ama inandırdım.Babam neden söylemedindiye sürekli sordu.Cevapladım ama yine sordu yine.Saat...

İstanbul SokaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin