,,Hej Andy ! " ozve se na mě z předních lavic, zvednu hlavu od sešitu a podívám se kdo po mě křičí. ,, Co chceš Jáchyme ?! " odpovím mu klidně a myslím na to jaká urážka na mě padne. ,,Nechceš to dojíst ?" škodolibě na mě houkne. ,,Ne" naštvaně odvětím a zase koukám do sešitu.
Konečně zvoní pomyslím si a jdu na oběd, u stolu sedím sama. Mňam koláče pomyslím si. Sednu si a sním je všechny co jsem dostala. Odcházím do šatny. Vyjdu ven, je jaro. Jdu kolem školy a zahýbám do malého obchůdku vedle školy. Koupím si zmrzlinu. Hned co vyjdu už kousek ode mě stojí Jáchym a jeho partička a na druhé straně Noemi a její kámošky. Jáchym křičí Tlustoprdko nežer! a další narážky. Začnou být vulgární. Holky se začnou chichotat. Odcházím. dojdu domů asi za deset minut. Jsem udýchaná jak jsem šla po schodech. lehnu si na postel a pustím si televizi jdu do lednice ohh maminka pekla a vezmu si kousek. Pak jdu kolem zrcadla podívám se na sebe a najednou v hlavě se mi začne vybavovat ten posměch ty urážky začnu brečet a z brekem dojím ten dort. Brečím na posteli a nevím co mám dělat.
,,Andy?" ozve se z chodby. ,,Bože! Babička přišla" bleskne mi hlavou, rychle utřu slzy a jdu ji přivítat. Super donesla mi čokoládu vřele ji poděkuji a jdu si dát sním ji půlku a koukám na televizi. za hodinu sním zbytek. Babička odjíždí a já jsem sama doma, maminka přijde asi za 20 minut. Říkám jí o tom co se stalo ve škole ona mi odpovídá ať si z toho nic nedělám že děti jsou zlé. má taky pravdu je mi teprv 10 a to že mám 50 kilo přece nevadí jí se z toho vytáhnu.
o 3 roky později v zimě.
,,Mami pojedeme v lednu se třídou na lyžák můžu jed taky ?" zeptám se skromně. ,,to už se jezdí v sedmičce ? No jo jen jeď třeba se více skamarádíte." řekne s nervozitou v hlasu, poznám to na ní. Ve škole nahlásím že jedu a ozve se hlasitý smích ze třídy, učitelka nechápe. Domluvila jsem se Semi že budeme spolu na pokoji. Byla od Noemi z party, ale jen tak na půl druhou půlkou byla se mnou.
,,Ten týden oběhl rychle co?" říká mi maminka a dává mi pusu na rozloučenou. Na lyžáku se vybalíme a jdeme do klubovny vezmu si tílko s výstřihem a pokukuje po mě Samuel, Adam a další kluci, naprosto nechápu koukám či někde nemám flek od jídla,ale nikde nic. Dojde mi že nekoukají posměšně, ale že mi okukují prsa. Líbí se mi ta pozornost. Dělám že je nevidím a nenápadně se narovnám. Je to úžasné. Hrajeme flašku přisedla jsem si k nim a oni začali se mnou bez problému hrát. Dala jsem si pusu s Jáchymem a pak se Samuelem úplně nechápu jakto že se neštítili tolik když padl tento úkol.
13ti letá prohlídka
Tak Andy postav se na váhu. ...... 72 kg Cože ? nechápu co se to děje? Proč tolik ? Hrknou mi slzy do očí. doktorka mi řekne ať si sednu. Začne mluvit o obezitě a že můžu být nemocná a nebudu moct mít děti. Koukám na ni se slzami v očích a přece jen s kamenným výrazem. Posílá nás do Olomouce na oddělení kde se léčí obezita. Měla jsem tam docházet 2x za měsíc pro jídelníčky a nosit výsledky. Maminka to odvolala prý tam chodit nebudu. ,,Nechci ji vystavit zbytečnému stresu" řekla a odešla.
,,Zajdu na omegle" říkám si. Píšu si s jedním klukem a přijde mi milý píšeme se dlouho jmenuje se Jákob. je mu 17 za nedlouho mu bude 18. Přidám si ho na fb a zjistím že je naprosto vzhledově odporný. Píšeme si dlouho. Dny, noci, píšeme si pořád. Začneme si volat na skype a on mi poprvé řekne že se mu líbím je mi úžasně.
ČTEŠ
Na konci sil.
HorrorKniha je o Emo dívce jménem Andy, která prožívá těžké období 15-ti let plné depresí a problémů z nevyřešených komplexů z dětství.