,,Chci zhubnout! " říkám si ráno. Obleču se a jdu do školy. Beru si hodně volné oblečení aby nebylo vidět to jak jsem tlustá. Vyžehlím si ty červené vlasy a pokusím si učesat patku moc mi to nejde mám už dlouhou ofinu. ,,Mami chci si nechat ostříhat patku můžu? " zvědavě se zeptám, odpověď byla pouze neutrální zamrčení.
,,Co je první hodina ?" zeptám se do třídy. ,,Čeština" řekne Tess. Poděkuji a nachystám si věci. Učitelka češtiny je moje oblíbená je super. Po zvonění přijde do třídy a říká že shání lidi do juda. ,,Judo by mohlo být fajn vymlátím se tam a budu hubnout" pomyslím si. Přihlásím se řeknu že bych to chtěla zkusit. Odvětí mí pozitivně a řekne že zítra 17:45 mě vyzvedne u domu.
,,co si tam mám vzít ? kimono mi zapůjčí a co pod to nosí se vůbec něco ?" říkám si v duchu pak si jen vezmu pití a jdu. Přicházím do doja (haly) všichni se převlékají. ,,Bože ty namakaná těla ty hubený holky chci být taky taková" řeknu si odhodlaně a v rohu otočená zády se převléknu. Seřadíme se podle stupně pásku já jako začátečník mám bílý. ,,rey!!!!" zakřičí hlavní trenér a všichni se ukloníme. ,,Rozcvičku si vezme Satan" řekne další trenér. ,,Začíná to dobře to je v pohodě rozcvička bude klídek se protáhnu bude to jednoduchý" říkám si. ,,Běžím Běžím Běžím Běžím Běžím !!!!! " začne křičet Satan. Pozvolna se rozeběhnu a po 5 minutách ze zadýchávám. ,,Sprinty!" křičí. Cože ?! řeknu si šepotem . Cítím jak se potím jak už nemůžu, ale dává mi to odhodlání pro to že chci být krásná. ,,kliky!" zvolá. Jdu na ruce začne počítat u 15 už nemůžu, ale snažím se pot mi kape na žíněnku. ,,50! stop" zastaví nás. ,,jo konečně je to za mnou" naivně si myslím. Pokračujeme přes kotouly a plazení. ,,Randorý nevaza!" (zápasy na zemi) zavolá trenér. Nevím co to je tak jen hloupě koukám a v tom mě popadne ta učitelka co mě sem dostala za kimono a plácne se mnou o zem vyrazím si dech. Naučí mě padat tak aby to nebolelo tréning je nekonečný.,,Mami máme doma váhu?". ,,ne nemáme beruško" odpoví mi. Neřeším a jdu spát jsem vyřízená.
,,konečně jsem ostříhaná" veseli si pomyslím a jdu domů si vyžehlit vlasy. Pustím si moji oblíbenou hudbdu a dím si čokoládovou tyčinku.
Týdny jdou a mě se v judu začíná dařit. Nabírám fyzičku a sílu.
ČTEŠ
Na konci sil.
HorrorKniha je o Emo dívce jménem Andy, která prožívá těžké období 15-ti let plné depresí a problémů z nevyřešených komplexů z dětství.