První láska

132 2 0
                                    


Voláme si na skypu a najednou slyším jak mamka odemyká. Nechám počítač tak jak je a běžím za mamkou. Ona se mě zeptá co dělám a ze mě nechtěně vyjede že volám na skypu začne vyzvídat a já jí řeknu okolností. Musím vypnout PC. Vypnula mi wifi. Křičíme po sobě já brečím ona brečí a stále křičíme. Jí se nelíbí kolik mu je a mě se nelíbí že ona to řeší. Jdu spát ještě mu napíšu sms na dobrou noc a on mi odepíše chci mu odepsat ale zjistím že nemám kredit. další den odpoledne když je máma doma donutí mě si ho zablokovat na fb a vymazat ze skypu.  Se slzami v očích to udělám, ale už přemýšlím nad jiným plánem začneme si psát přes email vychází nám to tak měsíc. Je 2. června napíše mi že se do mě zamiloval a že se mnou chce být. Já mu odvětím že s ním chci být taky. 21 června přijede je to sobota ve škole už se moc neučíme. Doma jsem řekla že jdu s kamarádkou ven. Ten víkend jsem měla být s otcem, zruším to. Jdeme s Jinny na nádraží a já ho poprvé vidím obejmu ho a dám mu pusu. Vezme mě za ruku. V břiše mám miliony motýlku neznám ten pocit je to poprvé co se mi tohle stalo.

Vidíváme se každých 14 dní. S maminkou se pořád hádáme, ale už ne tolik začala chápat že ho miluju. Je sobota zítra má přijet. Přemýšlím co si mám vzít na sebe. ,, Něco elegantní nebo něco sexy ?" sama si pokládám tyto otázky. Ráno si vezmu košili a legíny jdu za ním. Sedíme na nakládací rampě a on me začne líbat na krku. Rukou mi sáhne na vnitřní stehno a posunuje ji víš. Tohle už zkoušel několikrát, ale nikdy jsem mu to nedovolila až teď. Nezastavuji ho jede víš a víš až je v bodu kam se chtěl dostat zahrne mě od břicha teplo. Sedí za mnou a jsem o něho opřená cítím jak tvrdne ,,co mám dělat?!" panicky si říkám v hlavě tohle se mi nikdy nestalo co to je ? Co to má znamenat co to jsou za pocity ? Tolik otázek najednou. ,,chci ti to udělat" zašeptá mi do ucha. Odcházíme daleko od mého bydliště. Jsme na opuštěném místě. Začne mi rozepínat kalhoty a začne je to úžasné a za chvíli přitvrdí a mě to začne bolet najednou toho nechá a řekne že chce taky. Rukou mi to nejde trošku hrubě mě přiměje ať jdu na kolena. baví mě to po několika minutách mi to přijde nekonečné a najednou je honec hotovo je mi dobře jsem na sebe hrdá on se na mě vyčerpaně usměje. 

Měsíce plynou, a já se měním. Obarvila jsem se na červeno. Začínám nosit černou a lakovat si nehty na černo. Jákob začíná být drzejší a my se více hádáme. Začátek školního roku jsem v 8 a on ve třeťáku. Čas letí, je to 5 měsíců co jsme spolu. Začíná mít narážky že chce se mnou spát. Já odmítám. Jsme spolu u nás jsme sami doma. Svléká mě je to vášnivé, mé srdce to chce, ale rozum ne. Leží nade mnou, cítím bolest ze spoda ne z vnitra ale z vnější snaží se dostat do mě zastavím ho že nechci on se urazí sleze a oblékne udělám totéž za nedlouho jdeme na nádraží a on se mnou začne řešit to co se stalo. Začne být vulgární a nadává mi že jsem to nechtěla a argument že mi je 13 a jemu 18 vůbec nefungoval.  Drží mě za ruku zvyšuje na mě hlas otočím hlavu a cítím ostrou bolest u žeber. Dojde mi ,, on mě praštil!" Nevím co mám dělat začít křičet po něm, brečet, odejít, omluvit se, plakat? Mlčela jsem  šla dál. Doprovodila jsem na nádraží a šla domů. Za 2 týdny jsme se rozešli a já ho už nikdy neviděla. 

Na konci sil.Kde žijí příběhy. Začni objevovat