Sebastian odešel sedím naprosto mimo na posteli a říkám si jestli je to pravda a nebo jestli to byl jen výplod moji fantazie. Jdu si radši lehnout a okamžitě usínám ráno kouknu na mobil a je tam zpráva od něho.
on: ,,Bylo to krásné děkuji krásko :* "
já: ,,Děkuji i já krásně líbáš. jsi užasný :* "
on: ,,uvidím tě dnes zase ? "
já: ,,ano"
Píšeme si ještě dál a odpoledne jdeme ven. Mm pivo a sedím vysoko na postě nohy svěšené tak 30 metrů. Povídáme si o tom co by se stalo kdyby jsme spadli nebo skočili. Jsme spolu dlouho skoro celé odpoledne. Večer mě zavede domů a já mu dam jen něžnou pusu a odcházím. Večer se mě ptá co to znamená jestli jsme spolu nebo neodpovídám mu ať to nechá tak nějak být že to nemusí zatím řešit že sama nevím ale že k němu něco cítím. Scházíme se ještě nějakou dobu a už se blíží konec školy budou prázdniny a on mě chce vzít domů. hezky se obleču a jdeme k němu představí mě svojí mamince je velice milá a přijde mi i hodná poprvé vidím i jeho malého brášku je roztomilý.
Ležíme u něho v posteli je malinká. Líbáme se válíme se po sobě začne mě hladit po břiše a jede níž dělá mi to je to úžasné umí to dokonale. Je něžný ale zároveň je ten pocit silný. Mám tréning Juda a musím odejít brzy. Večer si píšeme a tak nějak řešíme jak to bude mezi námi a prostě se shodneme na tom že jsme spolu.
ČTEŠ
Na konci sil.
HorreurKniha je o Emo dívce jménem Andy, která prožívá těžké období 15-ti let plné depresí a problémů z nevyřešených komplexů z dětství.