,,Hej Andy ty chodíš s Dennym?" zeptala se mě Tessa.
,,Jo, bude to měsíc" odpovídám nadšeně. Vedeme konverzaci ještě nějakou chvíli a já se kouknu na mobil. jsou tam dvě zprávy jedna je od Denny a ta druhá ,,OMG hádejte kdo mi napsal!" vyjekla jsem na holky. ,,kdo?" řekly současně a podle tonu v hlase čekaly nějakého hnusáka. ,,Michael mi napsal". ,,Počkej jako Michael ? to fakt?" řekly udiveně.
S Michaelem jsem si psala ještě několik týdnů a byli jsme i venku. Když jsem se zrovna hádala s Dennym utěšoval mě a poskytoval toho koho můžu mít další den jsme šli ven. Líbali jsme se. Byla strašná zima a foukalo. Ptal se mě na Dannyho a já odpověděla že se hádame a že nepřijel když měl. Dal mi pusu a objal mě. Šel mě doprovodit domů. ,, Danny nebo Michael ?" Pokládala jsem si tuhle otázku několik dní. ,,Rozešli jsme se" píšu Michaelovi. ,,Ale noták to bude dobrý, nechceš se zítra zastavit ? kouknem na nějakej film nebudeš na to myslet." napsal mi a já souhlasila.
Sešli jsme se takto dva víkendy po sobě a já měla v plánu třetí. ,,Co si vezmu na sebe ?" říkala jsem si a obleču si moje staré džíny, jsou mi velké v pase. Nemám čas to řešit tak si beru legíny a jdu. Vezmu si tričko s lebkama na to mikinu s kapucí a zelený kabát. Vyjdu ven ,,Na to že je Únor je celkem teplo" řeknu si pro sebe a svižným tempem jdu. ,,Už minule se mi doloval do kalhotek mám mu to povolit?" pokládám si otázku. Nepřemýšlím nad odpovědí už jsem skoro na místě.
O NĚKOLIK HODIN POZDĚJI
,,Pane bože!! co se to stalo ? udělala jsem dobře ? vždyť jsem tak mladá ve 14 ? proč ? Vždyť já jsem ani nechtěla, stalo se to tak rychle. Co se to vlastně stalo ? My jsme spolu spali! Nee to není možné to prostě nejde. Proč mě bolí břicho ? Proč já chtěla až z lásky. Jsem to ale kráva. Já ho ale asi možná miluju." říkám si celou cestu domů. Píše mi jak mi je odpovím že v pohodě přitom vůbec. Je mi na nic. Ptám se ho či by to jako nechtěl dát dohromady podle toho jak jsme si psali a chovali se k sobě odpoví mi že vztah nechce že chce být můj kamarád s výhodama.
Po několika dnech se z toho oklepu a za pár týdnu se vidíme u něho zase a pak zas za další týden pokračuje to tak až do doby kdy si nechávám píchnout pircing do pupíku to máme pár týdnů od sebe pokoj. Konečně jsem našla obchod kde mi prodají cigára a nemusím chodit přes celé město. jdu si pro ně a s Tess si zapálíme. ,,Čekají mě mě závody" řeknu jen tak aby nestála řeč. Popřeje mi hodně štěstí a jdeme na hřiště kde je parta. Je tam i Michael. Pozdravíme se a všichni kluci z jeho party se na mě šklebí, dojde mi že jim to řekl. Jsme na tom hřišti až do večera. Strašně mě svědí to břicho. Další den se barvím zase na červeno a sama si dostříhávám ofinu. Není to nic moc ale stačí vyžehlím si vlasy natupíruju si je a jdu po obědě ven je sobota.
,,Je to tady" nervozně si říkám před zrcadlem mám závody. Odjíždíme brzo. Přijedeme na místo a nikde skoro žádné holky a když už tak nějaké vyzáblinky. Jdeme dovnitř trenér nás zapíše my se jdeme mezi tím vážit čekám tam tak 69 a ono ne 66,6 kg byla jsem upně nadšená. Koukám na rozpisy v mojí kategorii jsem sama. Nikdo tam není. Všechny jsou lehčí než já. Jsem starší žačka a taky už těžký váhy nejsou. Přeřadí mě do dorostenek do vahové kategorie 57-63kg. ,,Jsem druhá!" Nadšeně si plácnu s trenérem a jdu si pro medaili. Doma se pochlubím a pověsím si ji na nástěnku.
ČTEŠ
Na konci sil.
HorrorKniha je o Emo dívce jménem Andy, která prožívá těžké období 15-ti let plné depresí a problémů z nevyřešených komplexů z dětství.