Nesli Tunalı : Kendisi tam bir tadelle hastası. Süslü ve bir o kadar kavgacı. Grubun " süslü" lakaplı psikopatı. Küfüre ne kadar karşı olsa da kavgada en küfürbaz odur. Yemek yaparak kafa dağıtmayı sever. 18 yaşında lise 3. sınıftadır.
Azra Keskin : Çok iyi voleybol oynar. Okul takımında kaptandır. Nesli gibi güzel yemekler yapmak değil yemek dahi yapamaz. Çok iyi kavga yapar. Grubun en psikopatıdır. Hassas noktası vicdanıdır. Grubun " artist" lakaplı psikopatı. İdil grupta en iyi anlaştığı kişidir. 18 yaşında lise 3. sınıftadır.
İdil Kaya : Azra'nın Pakize'si grubun " değişik" lakaplı psikopatı. Futbola ilgisi vardır. Gezmeyi ve motor sürmeyi çok sever. Voleybol da okul takımındadır. Çok duygusaldır. Karşısında biri ağlayınca onuda ağlayarak görürsünüz. 18 yaşında lise 3. sınıftadır.
Gizem Kara : Grubun en zekisidir bu yüzden " çalışkan karı" lakabıyla tam bir psikopat. Erkeklerden pek haz ettiği söylenemez. Bu yüzden kızlara nazaran hayatın da hiç sevgilisi olmamıştır. Voleybol da kötü olsa da baskette çok iyidir. Bir diğer ilgisi ise kuaförlüktür. Polene alerjisi vardır. 18 yaşında lise 3. sınıftadır.
Berk Güven : Pek hatta hiç aşka inanmaz. Tek gecelik ilişkilere yöneliktir. Bu yüzden tam anlamıyla uzun süreli hiç sevgilisi olmamıştır. Çalışmaktan ne kadar nefret etse de Güven Holding'in tek varisi. 18 yaşında lise 3. sınıftadır. Berk, Ege, Deniz, Güney yle aynı evde yaşamaktadır.
Ege Demir : Kızları tek gecelik görenlerdendir. Ağabeyiyle ilişkileri çok sıkıdır. Kavgada kendini kaybeder. Demir Holding'in ikinci varisidir. Grubun arzasıdır. 18 yaşında lise 3. sınıftadır.
Deniz Sancak : Ege' ye çok güvenir. Arabalara ilgisi vardır. Barların vazgeçilmez erkeklerindendir. Eğlenmeyi seven bir yapısı vardır. Bir o kadar da küfürbaz. Sigara içtiğinde kafasının rahatladığını idea etmektedir.18 yaşında lise 3. sınıftadır.
Güney Özdemir : Çok iyi futbol oynar. Çapkın ve bir o kadar da beceriklidir. Babasıyla araları ne kadar kötü olsa da bunu pek fazla takmaz. Sonuç olarak Özdemir Holding'in tek varisidir. Annesini arkadaşı olarak görür ve bu yüzden bütün sırlarını annesi bilir. Biraz kaba olsa da bir o kadar da sempatiktir. Aşka inanmaz. Barların playboy'udur. 18 yaşında lise 3. sınıftadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT KIZLAR
RandomBirbirinden ilginç ve çılgın kız. Aynı evde yaşayan eğlenceli 4 tane psikopat kız "Belki çoğu kız bunu cesaret edemez. Sevdiğine onu sevdiğini söylemek yerine onun söylemesini bekleyerek kaybeder. Ben onlar gibi sevdiğimi kaybetmeyeceğim. SENİ SEV...