İdil
Dün akşam hepimiz koltukta uyuyakaldığımız için hepimizin beli ağrıyordu. Zaten dünden karar almıştık. Bugün okula gitmeyecektik. Kahvaltımızı yaptıktan sonra hepimiz koltuklara kurulduk.
" Eee ne yapacağız bugün?" Diyerek sohbeti açtım
" Bilmem ki ne yapsak acaba kızlar"
" Bende bilmiyorum." biz böyle konuşurken Azra'da bize bakıyordu. Kimse bilmediğinden hepimiz gözlerimizi Azra'ya çevirdik.
" Hımm düşünelim...... Buldum! şey yapalım evet alışveriş yapmaktan nefret ederim ama ilk Avm'ye gidelim kıyafet falan alalım yemek yiyelim sinema gidelim sonrada bara gidelim. Vallahi aklıma bi bunlar geldi şu an"
" Olabilir aslında demi kızlar?"
" Olur olur çok güzel olur."
" Bana uyar."
" O zaman hazırlanın sümüklüler." dedi Azra. Hepimiz Azra'ya dil çıkartarak ayağa kalktık. Yukarıya çıkarken Azra'yı çekip önüne geçtim. Azra'da bana dirsek atınca Nesli'nin üstüne düştüm. Nesli'de düşerken önünde Gizem olduğu için kızın üstünden çekip onuda üstümüze düşürmüştü. En altta ben olduğumdan acıdan inliyordum.
" Ulan amk Azra!"
" Lan göt Nesli benim ne suçum var!"
" Peki benim ne suçum var İdil?"
" Hepsi Azra'nın suçu vallahi kızlar. O bana dirsek attı. Ve ayrıca üstümden kalkın canım çok acıyor."
" Atma be benim bir gıdım suçum yok! Sen beni ittin." diyerek Azra jet hızında odasına girdi.
Azra
Hızlıca üstümü giyip aşağı indim. Aşağı inerken Nesli'nin odasında süslenirken şarkı söylemesi kulaklarımı..... O ses ne be!
Aşağı indiğimde hiç birinin daha hazırlanamadığını anladığımdan canım sıkılmasın diye sosyal medya hesaplarıma girdim. En son gece attığım selfieme baktığımda beğeniler yağmıştı resmen. Yorumlar desen almış başını gidiyor. Merakımdan yorumlara göz attım
Kızdaki gözlere bak abi ya!
O dudakları öperim!!!
Ay gözleri olmasa güzelliği yok aslında.
Bu bir kampanya için mankenlik yapan kız değil mi?
Evet bi ara ünlü bir modacı yetim çocuklar için bir defile yapmış ve defilenin gelirlerini çocuklar için harcamıştı. Benimde manken olarak podyuma çıkmamı istediğinde bende kabul etmiştim. Çocuklar çünkü sevilmeye ihtiyacı olan varlıklar. Çocuklarla oyun oynadığında insan kısa bir süreliğine de olsa şu lanet pis dünyadan somutlanıyor.
Sosyal medya hesaplarıma göz gezdirdikten sonra kızlara seslendim. Hepsi aynı anda aşağı indi. Vay be ben demiştim. Bu kızlar benden korkuyor...
Hepimiz otoparka inip arabalara bindik.
AVM'ye geldiğimizde arabaları park edip içeri girdik.
Gizem
Kızlarla ilk olarak bar için kıyafetler bakınmaya gittik. Bu butikte Azra'yla ben pek bir şey beğenmediğimizden kızları kabinin önünde beklemeye başladık.
Kabinden Nesli mini arkası dekolteli siyah bir elbiseyle çıktı.
" Bu ne be! çok şey olmuş. Heh hani düğünde küçük kız kardeş abladan önce evlendiğinde abla düğünde koca bulmak için orasını burasını açarak gider ya. Aynı o tip olmuş Nesli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT KIZLAR
RandomBirbirinden ilginç ve çılgın kız. Aynı evde yaşayan eğlenceli 4 tane psikopat kız "Belki çoğu kız bunu cesaret edemez. Sevdiğine onu sevdiğini söylemek yerine onun söylemesini bekleyerek kaybeder. Ben onlar gibi sevdiğimi kaybetmeyeceğim. SENİ SEV...