YENİ OKUL

881 37 1
                                    

Gizem

Bu gün yeni okulumuza! başlıyoruz. Özet geçmem gerekirse ailelerimiz okuldan atıldığımızı öğrendiklerinde eve gelip bir güzel fırça çektiler. Daha sonrada ortak kararları olarak bize 2 ay para göndermeyeceklerini belirttiler. Ben ve Azra'da part time bir işe başladık. Yani hafta içi okul hafta sonu iş. 2 ay nasıl dayanacağız bilmiyorum. Gerçi öküz gibi para harcasak ta hala paramız vardı. Limitsiz kartlarımız var diycem de kesin kapattırmışlardır.  Ama garantiye alalım kendimizi. Hadi ben neyse de Azra'ya biri bağırsın işte herhalde Azra bağıranı bu sinirle bıçaklar. YAPAR! Her neyse hemen rutin işlerimi halledip süslenmeye başladım.

Ah bu okul eteği standart olduğundan biraz hatta fazlasıyla kısa değil miydi?  Neyse koy göte gitsin. Nasıl olsa biri bakarsa dalarım. Buda benim eğlencem olur.

İdil

Hepimiz hazırlanmış Süslüyü yani Nesliyi bekliyorduk. Biz hızlı ol desekte hala süsleniyor birde üstüne üstlük o karga sesiyle çilli bom şarkısını diyordu. Allahım sana geliyorum! Bu malı dövmemem için bana sabır lütfet! Gizemle Azra Nesliye sesli sesli saydırmaya başlamıştı. En sonda Gizem dayanamayıp kapıya tekme atarak odaya daldı. Nesli'nin kolundan tutarak aşağıya sürüklemeye başladı. Helal be! sonunda!

" YAA daha süslenmem bitmedi. Yeni okulumuza süslenmem yarım bir şekilde gidemem. Daha tırnaklarımı törpüleyip siyah oje sürcem. Hey ben kime diyorum! Gizem.Gizem. Taksana kanki. "

"Sabır. Kes sesini"

" Peki! Bunun hesabını senden soracağım Gizem!"

" Nesli sana dalarım"

Lafa Azra girerek

" Kızım seni deşerim. Lan yarım saat olmuş birde tırnaklarımı törpülüycem diyon. Akşam yapaydın!"

" O zaman yeni yapılmış kadar bakımlı durmuyor ki!"

Bu seferde lafa ben girdim.

" Seni şu anda birinci kattan aşağı atıp ölmedin diyerek üstünden arabayla geçmek istiyorum. Fantazimi üstünde denememi istemiyorsan yürü. Hadi çıkalım."

" Tamam ya. Düşündüm de o kadarda önemli değil. Tamam törpülemiyorum tırnaklarımı. Ama ojemi arabada sürerim! O yüzden Azra kanki bugün senin arabayla gelebilir miyim?"

Azra sabır dileyerek tavana baktı. Sonra ise

" Yeter ki çıkalım. Tamam gel. Hadi! 20 dakikaya okulda olmalıyız. Gerçi gitmesek mi? vallahi gitmeyelim. Alıştım ben okul olmamasına. 2 günün sonunda çok koyuyo."

Gizem ben ve Nesli

" AZRA" diyerek bağırdık. Oda ellerini teslim olmuş gibi yaparak

" Tamam. Yürüyün. Gidelim."

" Tamam" dedim. Sonunda evden dışarı çıkabilmiş ve arabalarımızı okula doğru sürmeye başladık. 

Azra

Lan ben bu kızı gebertirim. Hadi radyoyu açtı tamam. Güzel şarkı. O karga sesiyle şarkıda söyledi! onada tamam. Peki Aseton nerden bulayım ben bu mala!

" Lan nereden bulayım? ıslak mendille sil! ne biliyim tükür sil. Çıldırtma beni Nesli!"

" Iyy! tükürerek mi? kızım sen nasıl kızsın?"

" Ben gayet yeterli bir kızım. Sen abartılısın. SÜSLÜ!

" Çakarım ağzına! deme bana süslü!"

" O zaman sus!"

" Azracığım! gerçekten çok iyi bir yol arkadaşısın!"

" Evet öyleyimdir. Şimdi lütfen sus! Tek bir kelimende çakarım ağzına. Zaten işten yoruldu beynim. Birde seni çekemem!"

PSİKOPAT KIZLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin