ATILDINIZ!

1K 37 5
                                    

Gizem

Okulun sürtüğü Büşra Nesli'ye laf atınca Azra direk kıza dalmıştı. Eh bizde Azra ve Nesli'den gaz alarak Büşra'nın peşindeki diğer sürtükleri dövmüştük.Ben tam kızın kafasını ısırıyordum ki müdür'ün " Bu bardağı taşıran son damla oldu. Siz dördünüz benim odama. DERHAL!" demesiyle kızı duvara fırlattım. Kızlarda dövmeyi bırakınca göt korkusuyla müdürün odasına girdik. Evet dördümüz aynı evde kendi kafamızda olsakta ailelerimiz bunları duyduğunda kızabilirdi. Hayır tabi ki kızacaklardı. İçimden bir ses bu sefer okuldan atılacağımızı söylüyordu.

Biz odaya girer girmez Azra müdüre yalakalık yapmaya başlamıştı bile. Bizde onu destekleyerek müdürü şımartıyorduk. Daha doğrusu deniyorduk. Müdürün sözlerinden sonra hepimiz birbirimize bakmıştık.

" Bu sefer çok fazla oldunuz kızlar. Size iyi bir disiplin şart. Kavga ne demektir? Ben her gün sizi kavgalardan mı toplayacağım? Okulunda disiplinini bozduğunuzun farkında mısınız? Hadi onları geçtim. Peki matematik sınavında kopya çekmekte neyin nesi?"

İdil direk söze atlamıştı.

" Vallahi bakın inanın bize. Biz çok zeki 4 kız olarak sınavda olduğumuzu unutarak soru üzerinde tartışma yapıyorduk. Bilgilerimizi birbirimize aktarmaktan başka bir şey yapmıyorduk ki."

Müdür sinirle bize baktıktan sonra " Kesin artık. Ne derseniz deyin. Artık bu okulun öğrencileri değilsiniz. Sizi 2 gün içerisinde başka bir okula göndereceğim. Diyeceklerim bu kadar. Çıkabilirsiniz."

Azra müdürün bu dediklerine sinirlenmiş olacak ki

" Tabi ki o kadar para verdikten sonra bizi disipline yollayamazsınız. Bence de en iyisi başka bir okul. Zaten seni çekemezdim. Hadi görüşürüz." diyerek hızlıca ve sinirle dışarı çıktı. Biz de onun arkasından dışarı çıktığımızda en son ben çıkmıştım. Çıkarken de kapıyı çarpmayı tabi ki unutmamıştım. Kızlara baktığımda Nesli ağzına gelen bütün küfürleri söyleyip Müdüre yapacağı işkenceleri söylüyordu. Ah bu kız ne kadar da sadist!

Nesli

O kel piçi şu an o kadar dövmek istiyordum ki kızlarda dese direk dalardım. Onun gözlerini sigaramın izmaritiyle mühürleyip imzamı atacaktım. O derece sinirliydim. Ama Azra'nın dedikleri biraz olsun sinirlerimi yatıştırmıştı. Müdürün odasında tam da benim aklımdan geçenleri söylemişti. Ama şimdi ne bok yiycektik? OFF! Hayır yani okuldan atıldığıma bir gıdım üzülmesem de annemin gazabı beni korkutuyordu. Allahtan aynı evde değildik. Allahım çok şükür yarabbim! en fazla telefonda 5 saat konuşup trip atardı. EVET BENİM ANNEM ÇOK İYİ TRİP ATAR! trip atmak konusunda idolüm annemdir.

Hiç birimiz bir şey yapmak istemiyorduk. Bende yeni okulumuzun ne olduğunu merak ettiğimden telefonumu açıp okulu araştırmaya başladım. Okul güzel ve başarılıydı. Spor alanında bir çok başarıları vardı.

Umarım bu okul burada araştırdıklarım gibi güzel olur. Bir daha okuldan atılmak istemiyorum çünkü!

Azra

O piçi bıçaklayasım gelmişti resmen. Göt herife bak ya! Gelmii bize fırça çekiyor bir de okuldan atıp artistleniyor. Ben bile bu kadar artist olamadım.Birden İdil hayvanı yanağımı koparır biçimde ısırdı.

" Ne yapıyon amk"

" Yanaklarını şişirip off çekince çok şeker oldun napıyım? "

" ÜFF Pakize vallahi of bıktım ayol senden" diyerek gülmeye başladık. Ben bir şeyler düşünür veya kızarken yanaklarımı şişirir ve garip sesler çıkarırdım. Alışkanlık olmuş napıyım?

Kızlarla daha fazla okulda kalmak istemediğimzden eve gittik. Rahatlamak için ben direk soğuk bir duş aldım. Salona indiğimde Nesli sofrayı kurmuştu bile. Of çok acıkmıştım ha!!!

" Nesli senin götünü yerim ha! çok güzel yemekler yapmışsın!" dedim ağzımda yemek varken.

" Siktir Azra! Hayvanmısın kızım sen? Ağzındakini bi bitir ilk!"

" Tamam be süslü"

" Bana süslü demeyin yaaa!!!!"

" Ama süslüsün kanki! Dost acı söyler şekerim." deyip piç smayle ona bakıp sırıttım.

Sessizce bana piç kurusu dese de şu anda takmıyordum onu. Çok acıkmıştım. Nesli kulağımın dibinde bağırarak ah pardon BÖĞÜREREK! " KIZLAAARRRR HADİ ÇABUK GELİN YOKSA AZRA SİZE YEMEK BIRAKMAYACAK. MALUM AYILAR KIŞ UYKUSUNDAN KALKINCA ÇOK ACIKIYORLAR." Bu dediklerinden sonra ona ölümcül bakışlarımı atarak en gıcık kaptığı şeyi yaptım. Yani yeni yaptığı saçlarını çekerek bozdum. Oda buna sinirlenip benim kolumu ısırdı. Bende canım acıdığından onu koltuğa atıp üstüne çıktım ve onu yastıkla boğmaya kalkıştım. Ama sadece kalkıştım. Çünkü Gizem'le İdil beni belimden tutarak Nesli'nin üzerinden kaldırmıştı. Birden nasıl oldu anlamadım ama hepimiz gülmeye başladık. İdille Gizem karnını tutarak gülüyorlardı. Bizde birbirimizin tipine bakarak gülüyorduk. Gülmemiz bitince tekrardan sofraya oturduk.

İdil

Yemeklerimizi bitirdikten sonra Azra ve ben sofrayı toplayıp kızlarla birlikte film izlemeye başladık. Film bir cinayetle ilgiliydi. Sevgilisi kızın ondan ayrılması sonucu sinirlenip ona işkence edip öldürmüş ve doğramıştı. Her parçasını bir yere gömerek kayıplara karışmıştı. Sürükleyici bir filmdi. Film bitince hepimiz birden adama küfürler saymaya başlamıştık. Artık hepimiz yorgun olduğumuzdan yataklara gidip uyuduk. Tabi ki ben uyuyamadım. Yorgun olduğumda ve üstüne de kızgın ve üzgün olduğum zamanlar uyuyamam. Bu yüzden doktorun verdiği uyku hapından içerim. Biraz daha uyumaya çalıştığımda anladım ki uyuyamayacağım. Bu yüzden ilacımı içerek uykuya daldım.

Merhaba arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz :) her türlü yorumla düşüncelerinizi dile getirebilirsiniz. Yorumlarınız önerileriniz ve görüşleriniz ile daha iyi yazacağımdan eminim :* 

YB kısa bir sürede gelecektir


PSİKOPAT KIZLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin