chapter 1

888 18 1
                                    

"Aku kat mana ni??? Dah sesat ke??? Ahhhhhh!!!!....otteoke!!!!" Hani menjerit perlahan seorang diri.
"Hai cik adik...boleh oppa tolong..." sekumpulan lelaki yang tidak dikenali tiba-tiba muncul.
"Errrrr...saya ok...saya pergi dulu.." Hani cuba lari dari mereka.
"Ekkkk...nak ke mana tu...lari dari rumah ke ni??? mari pergi rumah oppa..rumah oppa kosong lagi ni..." lelaki tersebut tersenyum miang.
Siapa yang nak ikut kau..muka macam monyet dalam hutan...seseorang tolong aku!!!! jerit hati Hani.
"Yahhhhh!!!! Lepaskan gadis tu!!!" Seorang budak lelaki tiba-tiba muncul.
"Eh...ada herolah..yahhh budak..main jauh-jauh..gadis ni dengan kami...so baik kau blah sekarang.." lelaki-lelaki tersebut menghalau budak lelaki tersebut.
"Orang tua tak sedar diri.." lelaki tersebut tersenyum sinis.
"Bo???!!! Nampaknya kau dah puas hidup ye budak!!!" Lelaki-lelaki tersebut cuba menyerang budak lelaki tadi.
Namun budak lelaki tersebut lebih tangkas. Semua lelaki asing tadi lari akibat dibelasah teruk.
"Kau ok??" Budak lelaki tersebut menegur Hani yang terduduk di jalan kerana terlalu takut.
"Aaaaaaarrrrrrrggggghhhhhhhh!!!!!!!" Hani menjerit sekuat hati.
"Yahhhh!!!! Yang kau menjerit ni kenapa???" Budak lelaki tersebit memarahi Hani.
"Awak nk ni sape??? Awak nak jual saya ke??? Atau awak cuba nak buat benda tak baik terhadap saya???Andweeee....tolong jangan apa-apakan saya..." Hani bercakap tanpa henti.
"Yahhhh!!!! Yang kau cakap laju macam peluru ni kenapa??? Aku cuma nak tolong kau jelah..dah...mari aku hantar kau balik..nampak sangat kau ni dah tersesat.." Budak lelaki tersebut menarik tangan Hani untuk membantu Hani bangun.
Hani menurut budak lelaki tersebut tanpa berkata apa-apa.
"Mana rumah kau??" Budak lelaki tersebut bertanya.
"Saya tak tahu.." Hani menjawap dengan takut.
"Dah tu??? Aku nak hantar kau macam mana ni???" Budak lelaki tersebut mengeluh.
"Tapi saya ada ni.." Hani menghulurkan sehelai kertas bertulis sebuah alamat kepada budak lelaki tersebut.
"Lain kali cakaplah awal-awal.." budak lelaki tersebut menyambut kertas dari Hani.
Sepanjang perjalanan, Hani dan budak lelaki tersebut langsung tidak bercakap.
"Nilah rumahnya...Gomawo sebab tolong saya..." Hani mengucapkan terima kasih dengan wajah yang gembira.
"Hrmmmm.." Budak lelaki tersebut terus pergi sebaik sahaja Hani mengucapkan terima kasih.
"Eh...pergi macam tu je??? Aku tak sempat pun nak tanya nama dia tadi...ahhhh biarlahhhh..." Hani terus masuk ke dalam rumah.

ONLY YOU MY YEOJA!!!Where stories live. Discover now