chapter 11

251 17 1
                                    

"Hyung!!!!! Hani..."Taehyung melaung kepada Namjoon dengan cemas.
Namjoon berlari ke arah Hani dengan cemas.
"Hani!!! Hani...bangunlah..."Namjoon menepuk perlahan pipi Hani namun tiada respond dari Hani.
Namjoon semakin panik.
"Lebih baik kita bawa dia ke hospital dengan segera.."Taehyung berkata dengan cemas.
Namjoon menanggalkan jaketnya dan menutup tubuh Hani yang kesejukan sebelum mengangkatnya.

DI HOSPITAL
"Doktor, Macam mana keadaan dia.."Namjoon bertanya dengan cemas.
"Dia tak apa-apa..cuma badan dia lebam teruk..Dia kena banyakkan berehat untuk sementara waktu ni.."Doktor tersebut tersenyum kepada Namjoon.
Namjoon hanya mengangguk.
"Apa kata korang pergi tukar baju dan mandi dulu..rupa korang sangat teruk sekarang ni..aku akan jaga Hani buat sementara waktu ni.."Hana memberi cadangan.
Yang lain hanya mengangguk.
"Tapi aku.."Namjoon masih risau.
"Hana ada..Hyung jangan risaulah..Takkan Hyung nak Hani tengok Hyung macam ni..maunya dia lari pulak nanti.."Jimin cuba memujuk Namjoon.
Namjoon hanya mengikut dengan hati yang masih risau.

DI BILIK HANI
Hani membuka matanya perlahan-lahan.
"Awak siapa.."Hani terkejut melihat Hana.
"Saya Hana..girlfriend Jimin...awak jangan risau..awak dah selamat..."Hana cuba menenangkan Hani.
"Saya nak jumpa Namjoon.."Hani berkata dalam keadaan takut.
"Ok..saya call dia ye..awak sabar..."Hana berjalan keluar untuk memanggil Namjoon.

TAK LAMA KEMUDIAN
"Hani!!!! Baguslah kau dah sedar.."Namjoon memeluk erat Hani.
Hani menangis dalam pelukan Namjoon.
"Maafkan aku..aku tak jaga kau dengan baik.."Namjoon menunduk.
"Ani..saya tak salahkan awak..saya tahu awak pasti akan datang selamatkan saya.."Hani memegang erat tangan Namjoon.
Namjoon memandang Hani dengan sayu.
"Tolong jangan tinggalkan saya lagi..please.."Hani merayu.
"Aku takkan tinggalkan kau lagi..aku janji.."Namjoon memeluk Hani erat.

BEBERAPA BULAN KEMUDIAN
DI SEKOLAH
"Yahhh Kim Namjoon!!!!" Hani tiba-tiba melompat di atas belakang Namjoon dan memeluk erat tengkuk Namjoon.
"Terkejut aku..yahhh..jangan buat macam tulah...silap hari bulan oppa boleh mati terkejut tau.."Namjoon memarahi Hani.
"Saya rasa oppa takkan mati terkejut...tapi akan mati sebab tekanan darah tinggi.. asyik marah je keje dia.."Hani menjeling marah.
"Ok ok...sorry..oppa janji takkan marah Hani lagi.."Namjoon cuba memujuk Hani.
Hani tersenyum gembira.
"Ooo..kat sini rupanya korang dating ye.."Jimin tiba-tiba muncul.
"Kau ni potong jalan betullah..."Namjoon menjeling tajam kepada Jimin.
"Hahahaa...hari tu Hyung kacau aku dengan Hana..sekarang nak balas balik lah ni.."Jimin ketawa.
"Yahhh Park Jimin!!!!!" Hana melaung dengan marah.
"Kat sini rupanya oppa..tadi kata nak pergi tandas..oppa tipu rupanya.."Hana menarik telingan Jimin.
"Aduhhhh...sakitlah Chagi...oppa minta maaf..oppa janji tak buat lagi.."Jimin mengadu kesakitan.
"Dah..mari ikut saya..."Hana menarik Jimin pergi.
"Nasiblah kau Jimin..dapat awek gangster..."Namjoon ketawa.
"Yahhh...kenapa oppa ketawa...oppa pun akan dapat nasib yang sama jugak kalau buat macam tu."Hani menarik telinga Namjoon.
Namjoo mengadu kesakitan.
Dalam hatinya hanya ada bahagia kerana telah menemui cinta sejatinya.
THE END

ONLY YOU MY YEOJA!!!Where stories live. Discover now