DI SEBUAH GUDANG LAMA
"Kau dah bangun ye sayang..."Jackson mengusap pipi Hani dengan perlahan.
"kau ni memang gila perempuanlah Jackson.." Bambam berkata sambil ketawa.
Yang lain turut ketawa kecuali Jb.
"Weh...apasal kau serius sangat ni...chill lahh.."Yugyeom menepuk bahu Jb.
"Aku rasa tak sedap hatilah.."Jb berkata perlahan.Tanpa mereka sedar, Bts sedang memerhati mereka dengan serius di tempat yang agak tersorok.
"Kau tahu tak..kau buat aku geram giler dengan kau.."Jackson mencium pipi Hani dengan rakus.
Hani cuba melarikan mukanya dari Jackson namun tidak berjaya.
"Jauhkan bibir jijik kau tu dari muka aku.."Hani berkata dengan marah.
Satu tamparan hinggap di pipi Hani. Pandangan Hani mula berpinar- pinar."Tak guna punya Jackson..aku nak bunuh dia.."Namjoon cuba bangun namun ditahan oleh Jin.
"Sabar..belum sampai masanya lagi.."Jin memujuk Namjoon.
Namjoon menggenggam penumbuknya sekuat hati kerana geram."Weh...aku nak buang air jap..Youngjae!!!...tolong jaga kat sini jap.." Jr mula berjalan keluar.
TAK LAMA KEMUDIAN
"Lamanya si Jr ni buang air...kejap aku pergi tengok dia.."Mark pula berjalan keluar.
"Nanti...aku nak ikut..."Bambam mengikuti Mark.
Kedua-duanya juga tidak masuk balik ke dalam gudang.
Jb mula curiga.
"Berjaga-jaga..aku rasa ada yang tak kena.."Jb memberi arahan.
Jackson,Yugyeom dan Youngjae mula berjaga-jaga.
"Jb!!!!" Namjoon keluar dari tempat persembunyiannya.
"Aku dah agak dah..."Jb tersenyum sinis.
"Kali ni kau memang dah melampau...aku takkan lepaskan kau.."Namjoon merenung Jb dengan tajam.
Namjoon dan Jb saling bertumbuk antara satu sama lain.Sementara ahli Bts yang lain..
"ok..beres..."Jimin dan Jungkook mengikat Bambam,Jr dan Mark dengan ketat.
"Sekarang terserah kepada merekalah tentang sebahagian lagi tu...."Jungkook merenung ke arah gudang tersebut."Ok..teruskan plan kita.."Suga memberi arahan dalam bahasa isyarat kepada Jin, Hoseok dan Taehyung yang menyelinap di belakang Jackson,Yugyeom dan Youngjae.
Satu hentakan kuat di belakang kepala diberikan kepada mereka bertiga oleh Jin,Hoseok dan Taehyung menyebabkan mereka jatuh pengsan.Tumbukan bertalu-talu diberikan Namjoon kepada Jb menyebabkan Jb jatuh terbaring. Namjoon masih terus menumbuk Jb walaupun Jb sudah tidak berdaya lagi.
"Sudahlah tu Namjoon..dia dah pengsan tu..biarkan pihak polis uruskan dia nanti.."Jin dan Suga cuba menghalang Namjoon dari terus menumbuk Jb.
"Hyung!!!! Hani..."Taehyung melaung kepada Namjoon dengan cemas.
Namjoo menjadi cemas serta-merta.
YOU ARE READING
ONLY YOU MY YEOJA!!!
Fiksi PenggemarSiapa sangka pertemuan pertama yang agak menakutkan berjaya melahirkan bibit-bibit cinta antara Oh Hani dan Kim Namjoon. Kim Namjoon-ketua gangster paling berpengaruh dan menakutkan di Bangtan High School. Sengaja menjauhkan diri dari mana-mana yeoj...