BANGTAN HIGH SCHOOL
"Baiklah semua...kenalkan pelajar baru..Oh Hani..dia baru balik dari luar negara...jadi tolong bantu dia ye.." Cikgu Jihyo berkata dengan ramah.
"Annyeong...saya Oh Hani...tolong beri tunjuk ajar.." Hani menunduk hormat sambil tersenyum.
"Kamu boleh duduk tepi Jungmin..." Cikgu Jihyo menunjukkan tempat duduknya.
"Hai...aku Jungmin.." Jungmin menegur Hani dengan ramah.
"Hai..aku Hani..tolong bantu aku ye kat sekolah ni ye.." Hani membalas senyuman Jungmin.DI KANTIN
"Mulai sekarang kau boleh rehat dengan kami...kau dan jadi sebahagian daripada kami sekarang..." Jungmin memperkenalkan rakan-rakan mereka yang lain kepada Hani.
"Weh budak!!!! Tepilah!!!!" Bunyi seseorang lelaki memarahi orang lain.
"Kenapa tu??" Hani bertanya.
"Hrmmm...siapa lagi..Bts lah tu..diaorang memang macam tu...Gengster sekolah lah katakan.." Bomi berkata.
"Gengster??" Hani blur
"Diaorang memang terkenal dengan keganasan..bergaduh, ponteng sekolah,buli memang favourite diaorang...the point is jangan pernah libatkan diri dengan diaorang.." Yumi pula berkata.
"Tapi diaorang hensem dan kaya wehhhh..." Seolyun berkata.
"Yahhhh.....sudah-sudahlah cakap pasal Bts tu..."Jungmin memotong perbualan rakan-rakannya yang lain.
"Hani, jangan layan sangat cakap mereka ni..mereka ni memang tak boleh pakai.." Jungmin menjeling rakan-rakan mereka.
"Kau bolehlah buat tak kisah sebab kau cousin Taehyung..." Seolyun berkata dengan cemburu.
Mata Hani tiba-tiba tertacap pada salah seorang member Bts.
Lelaki tu....bukankah dia yang selamatkan aku semalam??? Bisik hati Hani.
"Weh...lelaki yang duduk di hujung sekali tu siapa nama ek??" Hani berbisik kepada Jungmin.
"Oh...itu Kim Namjoon...leader diaorang...apehal kau tanya pulak ni??? Berminat ke??" Jungmin mengusik Hani.
"Issshhh kau ni..mana ada...aku cuma tanya je..." Hani cuba menutup rasa malunya.
"Dia tu paling ganas dan garang antara mereka semua..jadi kalau kau ada hati dengan dia..baik lupakan saja..."Jungmin berkata dengan selamba.
"Issshhhh kau ni...mana ada aku suka kat dia...aku cuma teringat muka dia sama dengan seseorang yang aku kenal lah.."Hani berkata sambil menahan malu.
YOU ARE READING
ONLY YOU MY YEOJA!!!
FanfictionSiapa sangka pertemuan pertama yang agak menakutkan berjaya melahirkan bibit-bibit cinta antara Oh Hani dan Kim Namjoon. Kim Namjoon-ketua gangster paling berpengaruh dan menakutkan di Bangtan High School. Sengaja menjauhkan diri dari mana-mana yeoj...