- Mi újság? - toppant be vidáman Ashton.
- Elment az eszed?
- Sose volt még ennyire a helyén - biccentett, miután ráförmedtem.
- Igen? Akkor biztosan azt is meg tudod mondani, ki volt az a lány, akinek a fülén jött ki a nyelved - tettem csípőre a kezem.
- Miről beszélsz? - nézett rám zavartan.
- Légy szíves ne tedd nekem az agyad. A saját szememmel láttam az erotikus nyálcseréteket. Legalább meg is dugtad? - némán nyeltem le a könnyeimet.
- Cat, sajná... - kezdte.
- Ne sajnáld. Megtörtént. Ezt viszont sajnálhatod - vágtama szavába, majd kiviharzottam az ajtón, és zokogásban törtem ki. Azt sem tudtam, merre induljak. Hirtelen fogalmazódott meg bennem az ötlet, így kattogó aggyal indultam meg az utcán. Bíztam benne, pedig tudhattam volna, hogy nem lesz hozzám hűséges. Előkaptam a farzsebemből a telefont, ami megszólalt. A csilingelés a nagy csendben fülsiketítő zajnal hatott.
Ashton: Ne haragudj Cat. Gyere haza.
Fújtatva raktam el a készüléket, rá sem akartam bagózni. Az eső halkan, kis szemekben csepergett, mikor én elértem az épületet. Belöktem az ajtót, és azonnal megcsapott az alkohol bűze. A bárpulthoz verekedtem magam, és vodkát kértem. Ahogy a srác elém tette a poharat, egy korttyal eltüntettem a tartalmát. Elfintorodtam, ahogy az ital végigszáguldott a testemen, de kértem még egyet. Ötig meg sem álltam, de mikor felálltam, kicsit imbolygott alattam a föld. Kábán a tánc parkett felé vettem az irányt, és belevesztem a táncoló fiatalok tömegébe. Egy alkoholtól bűzlő valaki ölelte át a derekamat, és a nyakamat kezdte csókolgatni. Hátradöntöttem a fejem, ezzel helyet adva neki. Lassan tört rám a felismerés. Mi a szart csinálok én itt?
Kibontakoztam a fiú karjai közül, és kirohantam az immár zuhogó esőbe. Mivel kezdő ivó voltam, nagy hatással volt rám ez az öt feles. Úgy éreztem, mintha a talaj kicsúszott volna a lábam alól. Megtámaszkodtam az út szélén árválkodó kukán, és belehanytam. A maró érzést a torkomban utáltam. Az éjszaka sötétje lassan ragadott magával. Lábaim összecsuklottak, felmondtál a szolgálatot, a fejem pedig a betonnal találkozott.
Sajnálom, ez nagyon rövid, és gagyi rész lett. Jelenleg az ihlet nem talál meg, de azért próbálkozom.
Sxx
YOU ARE READING
Never Enough •irwin• ✔️
Random" - Elment az eszed. - Sose volt még ennyire a helyén." ~rövid novella~