Ashton vágtatott be Luke ajtaján, majd a szőke is követte. Mindketten feldúltnak tűntek, bár Luke szemében az aggódás is felvillant. Ashton eltérdelt mellém, és rátette a kezét az enyémre. Automatikusan elhúztam, és a fejemet is elfordítottam.
- Cat? - szólt Ashton, de összeszorítottam a számot, és néma maradtam. - Cathrine, az ég szerelmére - emelte fel a hangját, mire Luke figyelmeztetően a vállára tette a kezét, de Ashton lerázta magáról azt. Megfogta az államat, és nyomban szembe találtam magam mogyoróbarna szemeivel. - Mi a franc történt?
- Te történtél. Meg a kis csajod - undorodva ejtettem ki a szavakat a számon.
- Cathrine, miről beszélsz? - elengedte az állam.
- Ne tagadd. A saját szememmel láttam. Legalább meg is basztad?
- Mi van? - fogta a fejét.
- Jobb ha elmész, Irwin - szólt határozottan Luke, nekem pedig kibuggyant egy kövér könnycsepp a szememből.
- Szólj, ha kigyógyultál a dilidből - vetette oda nekem, majd dühödten kitrappolt.
- Sajnálom. Be sem kellett volna engednem - guggolt le mellém Luke.
- Nem a te hibád.
- Ez annyira szar helyzet.
- Legalább ne tagadná - fortyogtam.
- De szívesen pofán vágtam volna - dünnyögte.
- Soha többet nem akarom látni ezt a balfaszt - mondtam, majd visszatettem az asztalra az eddig ölemben tartott tányért.
- Kérsz még? - pattant fel.
- Nem, köszi - mosolyodtam el. Becsuktam a szemem, és gyorsan álomba is merültem. Persze itt is az a szőke cafka kísértett, aki Ashton-on lógott. Az én Ashtonomon.
✖️✖️✖️
- Cat... Cat, ébredj - rázogatott Luke.
- Mi van? - ültem fel hirtelen.
- Egy fiú, és egy lány van itt. Azt állítják, hogy a testvéreid - kitágult a szemem. Gyorsan bekaptam valami a tányérról, hogy frissebb legyen a lehelletem, majd kimásztam az ágyból. Kitántorogtam az előszobába.
- Cathrine? - a srác szája O alakot formázott. A nálam 3-4 évvel kisebb lány fel sem fogta, mi történik, csak állt, és nagy szemekkel nézett fel rám.
- Toby? Sally? - suttogtam. A testvéreimet az apám vitte el 5 éve az ország másik végébe. És most itt álltak előttem. Mindenek előt a nyakukba borultam, és jól megnéztem magamnak őket. Luke-hoz fordultam.
- Luke, bemutatom a bátyámat, Toby-t, és a húgomat, Sally-t - mosolyogtam könnyes szemmel.
- Hello - biccentett. Toby semmit nem változott, mióta elmentek. Ugyanaz a karizmatikus arc, finom vonások, a haja ugyanolyan árnyalatú, mint az enyém. Gyerekes arcából komoly, férfias, borostás srác lett, aki nem mellesleg egész helyes is lett. Sally ugyanolyan volt, mint én 4 évvel ezelőtt. A 14 éves lány rájött, ki is vagyok, és boldogan ölelt át. Bevezettem őket a nappaliba, és leültettem a kanapéra. Luke elvette a bőröndjeiket, és nekiállt valami kaját csinálni.
- Meséljetek már. Hol voltatok, mi történt apával, hogyhogy itt vagytok?
- Túl sok a kérdés - mosolyodott el Toby. - Apa meghalt.
Heyy
Tudom, kissé kevés a rész mostanában. Próbálok alkotni, de annyira nincs ötletem, hogy az borzalmas. Esetleg írhatnátok ötleteket, mikent folytathatnám😄
Legyen szép napotok,
Sxx
YOU ARE READING
Never Enough •irwin• ✔️
Random" - Elment az eszed. - Sose volt még ennyire a helyén." ~rövid novella~