Sjh cuba menelefon jk tapi tak angkatSjh: mana oppa ni? Kenapa tak angkat telefon ni. Satu hari aku tak nampak dia ni. ( muka risau)
Sjh nampak shie yie sedang menagis lalu bertanya shie yie.
Sjh: shie yie kau ok?
Shie yie: sehun aku call tak angkat dari semalam.
Sjh: sama lah dgn aku. Aku cuba call jk oppa pon yak angkat. Kenapa dengan diorang? Kita ada buat salah ke?
Tiba-tiba mereka mendapat pesanan dari jk dan sehun.
"Aku nak jumpa kau dekat taman sekarang!!!"
Sjh: shie yie aku dapat pesanan dari oppa tapi ayat dia seperti orang marah. Lagi pon oppa tak pernah gunakan bahasa "aku" bila dengan aku ( jh tahan nagis)
Shie yie: sehun pon sama jh. Knp dgn diaorg?Sjh: tak apa kita jumpa diaorg mungkin diorang ada masalah.
Di taman
Shie yie& sjh: oppa kenapa ni?
Shie yie: kenapa sehun oppa tak angkat call shie yie?. Shie yie risau tau.
Kjk: tak payah panggil aku oppa lah, nah tengok ni( jk tunjukan gmbr jh dengan seorang lalaki) siapa lelaki dalam ni??
sjh:(terkejut) oppa serius jh tak tahu siapa lelaki dalam gambr tu. Jh langsung tak kenal lelaki tu.( jh mula menagis)
Sehun: shie yie kau tengok siapa lelaki dalam gambar ni? Siap berpeluk lagi
Shie yie: oppa sa....sa...ya langsung tak kenal lelaki dalam gambar tu.
Sehun: jangan tipu aku lah!!!
Sjh: kami tak tipu semua tu bukan gambr kami tu gambar edit ( sjh& shie yie menagis teresak-esak)
Tiba-tiba
Yeh dah suzy datang mendekati mereka berempat.
Yeh: kau jangan nak tipu lah kata gambar tu edit, kau dah permainkan hati jk oppa aku.
Suzy: sehun sayang kau... tapi kau buat kat dia mcm ni?(sambil buat muka sinis)
Kjk: mulai hari ni kita dah tak ada apa-apa lagi jh!!!.
Sjh: oppa!!! Oppa salah paham!!!
Kjk: salah paham??? Dah lah... yeh jom pergi.Sehun: suzy jom pergi. Aku dah tak nak tengok muka kau lahi shie yie!!!.
Shie yie: opoa jangan tinggalkan saya. Oppa!!!
Suzy tolak shie yie sehingga jatuh. Sehun pergi tanpa menoleh ke arah shie yie yang jatuh akibat ditolak suzy. Suzy kejar sehun dan pegang tangan sehun dengan erat.
Sjh: oppa jangan tinggal kan hyo ( jh terduduk sambil pegang tangan jk supaya tidak berlalu pergi)
Kjk: lepaskan aku lah perempuan(jk tolak jh lalu pergi meninggalkah jh. Jk pergi meninggalkan jh sambil yeh memegang erat pinggang jk)
Sjh: oppa!!!!
Sjh dan shie yie menjerit dan menagis teresak-esak.
Apa yang akan belaku seterusnya./ Tunggu part setrusnya.
Maaf kalau x best. harap korg suka bile baca citer saya.
YOU ARE READING
Thanks oppa, Love u Oppa
RomanceWatak Song ji hyo (sjh) Kim jong kook (kjk) Shie yie Sehun Chanyeol(cinta pertama song ji hyo) Yoo eun hye( nak rampas kjk dari sjh). Suzy( nak rampas sehun dari shie yie)