part 12.(last ep) Thanks oppa love u oppa

310 12 4
                                    


Last ep

Selepas konvokesyen di university seoul
Jh dan shie yie mendapat pesanan dari kesayangan mereka.

"Jumpa di taman"
Shie yie: jom pergi jh

Sjh: ok jom

Di taman

Sjh: mana dia org ni?

Tiba2 pingang mereka dipeluk erat dari belakang. Jk memeluk jh dengan erat termasuk lah pesangan sehun dan shie yie.

Kjk: sayang

Sjh: ya oppa

Sehun: shie yie sayang

Shie yie: ya oppa.

Kjk&sehun: sudi awak berkawin dengan saya. Jk dan sehun menyelok kotak cincin di poket mereka lalu di bawa ke muka pasangan mereka.
Sjh dan shie yie terkejut dgb lamaran tersebut

Sjh&shie yie: betul ke ni?

Sehun: betul lah saya nak awak jadi permaisuri hidup saya, saya nak awak selalu ada di samping saya shie yie.

Kjk: betul lah sudi tak awak jadi isteri saya, saya janji saya takkan tinggalkan awak macam dulu lagi  saya janji saya akan sayang awak selama-lamanya. Dan saya nak jaga awak dengan sebaik-baiknya dan yang paling penting saya tak nak kehilangan awak.

Sjh: walaupun saya dah tua kerepot awak masih sayangkan saya? (Jh cuba menahan air matanya tetapi tetap mengalir)

Kjk: walaupun awk tua sekalipin awak tetap cantik dimata saya.

Shieyie: saya sudi jadi permaisuri hidup awak sehun oppa.(lalu sehun mencium dahi shie yie)

Sjh: oppa saya terima lamaran awak. Thanks oppa, love u oppa( lalu jh peluk jk dgn erat).

Kjk: saranghae song ji hyo (jk mencium dahi jh lalu memeluk jh dgn erat)
-tamat-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Thanks oppa, Love u OppaWhere stories live. Discover now