Pov safouan
Ik was onderweg naar huis.maar toen belde me broer reda en zei dat ik zo snelmogelijk moest komen want mij vroue ligt in het ziekenhuis en dat ze het misschie niet red en toen ik dat hoorde was ik zo voos rn verdrietig dat ik op hing en mijn tranen liet vallenwat ik normaal nooit deed allren voor mijn gezin en thuis . Maar mohiem ik reed naar het umc en rende naar de kamer want die kreeg idoor gestuurdt door reda. Daar aangekomrn rende ik naar mijn vrouw en knielde ik bij haar op bed en vroeg haar wat er was gebeurt en ze zei dat ze een ongeluk had gehad maar alhamdoulillah niets gebroken heeft. Alleen even buiten bewust zijn. Ik gaf haar een kus op der voorhoofd en fluisterdein hasr oor:" ik zal je nooit meer alleen laten ik zal je altijdbeschermen met men hart ik hou van je ik zal altijd bij je blijven. En ze antwoorde ik hou ook van jou nooot maar dan ook nooit verlaten. En zo verliep de dag zo wel een beetje . Zo ging laat in de avond met mijn ouders en zusjes naar huis en verrichte het gebed met mijn zusjes gaf hun een kus op de voor hoofden en zei slaaplekker kleintjes en ging slapenn met alleen de gedachte naar fatima toe.
Pov reda
de dag verliep notmaal en inaya had een leuke dag gehad met haar nichtjes en zusjes later op die avond appte ik haar met:"
R: hey princes alles goed met je?
I: hey chefkok djelli hmdl met jou?
R: me dag kan niet meer stuk.
I:waarom dan?
R: omdat ik met jou praat:).
I:zo lief had ik niet verwacht.
R:ga je me nu zitten uitdagn ofso he?
I:nee wou het alleen weten waarom je zo blij bent omdat je met mij praat?
R:wil je dan de echte reden weten?
I:uhm ja natuurlijk.
R:nee
I:jawel wrm doe je nu weer zo?
R: oke dan maar dan wil ik ook een antwoordt zo op mijn vraag?
I:is goed deal.
R:ik ben heel blij omdat ik je de mijne wil laten wordenben dat je nooit zal verlaten en natuurlijk omdat ik van je hou
I: mmm oke dan ik geloof en ben ool heel blij om met jou te praten maar wat was de vraag dan?
R:oke maar beloof je me dat je het morgen dan te zeggen want ik denk dat je erover na wilt denken?
I:oke ik beloof het.
R:oke dan uhm zou ik je vaders nummer mogen om je inshallah hand te komen vragen over 3weken als je dat wilt en dat ik heel graag met je wil trouwen en geen haram relatie wil maar ik weet dat het snel gaat enso maar ik eil geen haram relatie want ik hou ziels veel van je denk er maar over na ik hoor het morgen wel wat je antwoordt is ik hoop dat het een ja zal zijn en een toekomst kunnen maken zo niet dan zal ik je proberen te ontwijken. inshallah zg je ja maar aan jou de keus slaaplekker inshallah moge engeltjes over je waken en onthoud dat ik altijd van je blijf houden en nooit zal verlaten tot morgen inshallah op school.Ze liet me op blauw staan en het was al half1 dus ze dacht dat ik sliep dus ging ik ook maar slapen in de hoop ze morgen inshallah ja zegt.
Hey lieve lezertje dit is weer een nieuw deel morgen inshallah weer een nieuw deel ik hoop dat jullie het niet saai vinden zo wel dan probeer ik het spannend te maken.xxx
JE LEEST
Inaya&reda
RandomEen meisje linaya 17jaar komt uit nador en is een jongen(reda) tegen gekomen waar ze smoor verliefd op word maar meer verklap ik niet lees het verhaal en dan kom je er mee over te weten.