deel 14

370 47 2
                                    

2 weken later

Vandaag s de bruiloft van mijn zus en schoonbroer. De henna feest was een geweldige dag gewoon bijna zoals een gewoonlijke henna de vrouwen met hun derbuka en gejoel en de mannen gezellig zitten praten. Ik en reda appte die hele avond en vandaag was de dag dat ik hem weer ging zien na twee weken. Ik was zo blij fatima werd mooi gemaakt en ik ook en redouan kwam nog in de kamer waar we werden opgemaakt en hij zag er erg goed uit in pak en ik knipoogte en zij wat hij straks moest doen bij linaya want ib wat geregld dat ze straks alleen effe kunnen praten en weg van al die drukte. Want hij vond haar erg leuk en linaya vond hem ook leuk want dat had ze tegen mij gezegt alleen wou ik het spannender maken voor die twee. We knuffelde elkaar nog met zen drieen en pikte onze tranen weg en dat we haar ginge missen. Ik liep naar benedenen hoorde vrouwen en mannen joelen op straat en dansen en dacht zullen wel me gekke ooms en neven enz. Zijn en dus liep ik naar buiten en ze knuffelde me alleemaal en liep naar safouan om te zeggen dat hij naar binnen moest gaan want hij was al zenuwachtig genoeg en dan moest het gebeuren en dat vond ik zo schattig ik wou niet naar binnen want ik zocht reda maar toen zag ik hem met..........

Met wie zal ze zijn en wat deden ze??

Sorry voor het kleine deel heb het drukk met leren morgen inshallah een nieuw deel. Thnks dat jullie hebben gestemt.xx

Inaya&redaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu