deel 15

388 47 7
                                    

Pov inaya

Omgg hij zit gewoon te dansen met mijn nicht chaimae en geeft haar een kusje op haar wange. Ik was zo boos en begon te koken van binnen. E dacht hoe kon je dat doen we hebben elkaar twee weken niet gezien en dan doe je dit. Ik liet hun maar en deed mijn kleinde kofder en andere spullen in de auto en gin alvast ziiten in de auto van redouan. Ik dacht waarom doet iedereen zo raar vandaag. Ik zag iedereen in hun auto stappen en reden toeterent de straat uit en wij ook en op naar de zaal.

Pov reda

Het is ochtend en ging douche en bidden me haar en deed mijn pak aan en ging nog snel ontbijten daarna reden we met de auto's en familie naar fatima haar huis ik zag dat ze dakka hadden en ging er op dansen met mijn neven en de nichten van inaya iedereen had zich mooi aangekleed en op gemaakt toen kwam inaya naar buiten en zag dat ze me aan het zoeken was dus ging ik dansen met haar nicht en zag dat ze boos begon te wodden maar deed net alsof ik het niet zag.. Aangekomen in de zaal ging ik nog een paar dingen regelen voor dat het kon beginnen..

En dus kwam ze naar binnen. Hahahahahhahaaha ik ga helemaal stuk van binne van het lachrm want ik kan niet hardop gaan lachen dus deed ik dat zachtjes want anders hoort ze me. Iedereen was muistil. Oke ik heb een soort van verassing gemaakt op de bruiloftt van fatima en safouan dat ik haar ten huwlijk ga vragen. Dus ze moest naar de auto om iets ts gaan halen voor haar moeder en vlak daarna kwam ze naar me toe en zij oke weldi nu is het moment want iedrreen wist er van zelfs de dj en fotograaf. Behalve zij. Dus was iedereen in de zaal naar voren gekomen en alles lichten werden uit gedaan zodat je niks en niemand kon zien. Toen ik haar hoorde mama waar ben je waar zijn jullie. En toen deed ik mijn handen voor haar ogen en mond,expres want ik wist dat ze zou schreeuwen ik draaid haar om en zag dat ze een traantje liet vallen toen gingen alle lichten aan en oedereen schreeuwde suprisseeeeee!!!!. Ze schrok zich dood en lachte en huilde van blijdschap ze knuffelde me dood en dat vond ik fijn want ik had haar twee weken lang niet gezien en fluisterde in hasr oor je bent beeldschoon princes. Ik haalde het doosje uit men zak en ging op men knieen en deed het doosje open en zei. Lieve inaya sinds de eerste dag dat we elkaarzagen was ik gelijk gek op je en wist dat dat ik wou dat jij de vrouw van mijn kinderen moest worden en ik wil er voor je zijn en beschermen met heel men hart en de kinderen inshallah hun de vaderliefde die ze nog nooit hebben gekregen . Ik heb gezegt dat ik je twee weken niet wou zien omdat ik dingetje en een huis ging regelen en dat is ook gelukt. Toen ik vandaag aan het dansen was en een kusje aan je nicht gaf deed ik dat expres om je jaloers en niet te verdacht te maken. Dus nu ben ik hier eenn ik hou zielsveel van je en zal voor je zijn en zorgen tot de dood ons scheid inshallah dus lieve inaya zou jij mijn vrouw willen zijn en met me willen trouwen?

Hoe zal ze reageren?
Zal ze ja of nee zeggen?

Hey lieve lezertjes is het nog spannend en leuk inshallah komt er morgen of vandaag npg een nieuwe deel.xxx

Inaya&redaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu