Pov reda.
Vandaag was een geslaagte dag.we waren thuis aangekomen en den ons ding. Ik heb de deur op een kiertje gelaten. Ik ging nog anel twee rakaat bidden en deed dua dat ik haar vanavond geen pijn deed en het goed zal schenken. Ik ging snel op bed zitten. En ik zei dat ze naar binnen mocht komen. Ze kwam naar binnen en keek met open mond naar mij en de kamer.overal lagen er rosen blaadjes en kaarjes in een hartje. En chocolade en verschillende hapjes en snoepjes. Ze bleef bij de deur staan en ik liep rustig naar haar toe en zei
R: vind je het mooi hbiba.
I: jaa het is echt mooi en een grote kamer. En uhm ja ik wil niet opscheppen maar je lichaam is super mooi en getint. Als je snapt wat ik bedoel.
R:nou ik vind het fijn dat je het mooi vind en dit lichaam is helemaal voor jou schat. Ze gaf me een knuffel en ik keek hield haar gezichtje vast en keek in haar ogen. Mijn ogen gleden naar haar lippen en ze wist wat ik wou. Dit zou ons aller eerste kus worden. Ze deed haar badjas uit en. Ik bekeek haar lichaam.en ik dacht wauww ik heb haar nog nooit zo gezien haar rondingen vulde op de goede plekken. Ze was niet dik en ook niet te dun haar haar was mooi lang tot eet boven haar kont. Ze keek me inde ogen aan en ik zoende haar intiem en zacht zodat ze geen pijn kreeg. Ik ging steeds ruwer te zoenen. Want ik wou meer ik bespaar jullie de detail. We lagen op bed een filmpje te kijken en wat te eten. Ik keek haar aan en zei schatje ik weet niet wat ik zonder jou moet jij bent mijn mekteb en ik ben zo gelukkig met jou ik kan me geen leven voorstellen zonder jou ik hou zoveel van je. Ik wil je een vraag stellen maar je hoeft hem nog niet te beantwoorden.
I: ja schat ik ook van jou en ik kan het zelfde als jij niet voorstellen. Jij mag mij altijd vragen. Stellen.
R: oke hbiba zou jij binnekort kinderen willen.
I:uhm ja natuurlijk ik hou van kinderen en ik wil ze alleen van jou en nooit van iemand anders.
R: hahaha ik wist het je zal een goede moeder zijn. Ze zullen op jou lijken en net zo lief.
I: je maakt me verlegen hoor ze gaan ook op jou lijken.hoor.
R:ja dat ook maar wil je een jongen of een meisje of een tweeling.
I:wat allah swt mij zwl schenken zal ik accepteren wat het ook is.
R: ja hbiba ka je hebt gelijk wat het ook zal zijn ik ben er blij mee.zullen we gaan slapen schatje.
I:ja ik ben moe.
We deden de tv uit en e ze lag in iijn armen en voelde haar ademhaling oo mijn bortskas en sliepen met mijn peincesje in mijn armen.
We zouden morgen op huwlijk reis gaan naar dubai. Ik had me koffers al ingepakt. En dus hoefde dat niet meer. Op naar de volgende dag.Hey lieve lezertjes. Vinden jullie leuk of moet ik stoppen want ik heb geen idee of ik moet stoppen ik denk van wel naar als jullie willen dat ik door schrijf dan ga ik wel verder voor jullie laat het me maar weten inshallah komt er snel een nieuw deel als jullie willen.xx♥♥♥
JE LEEST
Inaya&reda
RandomEen meisje linaya 17jaar komt uit nador en is een jongen(reda) tegen gekomen waar ze smoor verliefd op word maar meer verklap ik niet lees het verhaal en dan kom je er mee over te weten.