Pov inaya
Vandaag was mijn grote dag. Ik nam een douche 45 min en deed me badjas aan en liep naar men kamer me nichtenbzatrn allemaal op bed en ik groette ze allemaal en ze schreeuwde vandaag partyyyy. En ik zei ja zal wel. De negaffa kwam binnen en ik nam plaats op de stoel ik deed mijn bruidsjurk aan. En ze deed men haar en make up en sluier op. Al men nichten waren weg om hun make up te doen al hun haren waren gedaan dat van men zus ook alleen zij zat nog in de kamer. Me moeder kwam binnen en ik was net klaar ik deed men hakken aan en ik zag me moeder snikken. Ik liep naar haar toe en knuffelde haar en gaf een kus op haar voorhoofd. En zei yemma niet huilen ik kom altijd bij je langs en ik zal je missen jullie allemaal. Me vader kwam bidden en ik gaf hem een knuffel en huilde het uit en dedankte hem voor alles ennnog wat. Ik gaf hem een kus op zen voorhoofd. En me zus fatima ook we hadden geen ruzie meer en waren gewoon alles aan het plannen voor haar baby. Iedereen liep men kamer uit en gelukkig had ik water proof make up. Me broer kwamen binnen zonder iets te zeggen gaf ik ze een dikke knuffel en snikte en zei. Lieve broer jullie waren er altijd voor me nu nog in moeilijke en makkelijke tijden. We hadden gekke dingen gedaan vroeger en jij yessine wr hadden vroeger geen goed band met elkaar maar alhamdoulillah nu wel. En jij redje weet dat ik altijd van je heb gehouden al hadden we de laaste tijd geen goede band maar die is nu verbetert ik wil jullie bedanken voor alles jullie zijn elke dag welkom. Als jullie wat nodig hebben dan ben ik er voor jullie. En jij redtje je weet zelf verpest het niet met mijn schoonzusje he . En yessine keek hem aan van aaiitt me klein bro gaat ook trouwen binnekort. En ik moest lachen hij was rood en ik moest lachen en hij zei lach maar a hyena van me . En ik gaf hem een knuffel en ik wist dat redouan zich niet kon inhouden maar hij durfde het niet in bij zijn van anderen. En yessine ook. Het was tijd om naar beneden te gaan. Ik stond boven aan de trap. En ik hoorde gejoel en dakka spelen. De negaffa zij wat ik moest doen en me rustig houden en dat alles goed kwam. En ik knikte. Ik liep rustig naar beneden me broers waren al gegaan ze waren mooi in pak. Ik keek naar beneden en durfde niet omhoog te kijken wie dat was. Ik had me bos bloemen in men hand. En ik voelde een hand die nam ik aan en hij pakte me strak vast odat ik niet viel. Ik had hem nog niet aan gekeken. En ik keek rustig op en ik keek hem in zen ogen aan en ik kon niks uit brengen. Woorden waren niet nodig voor ons. Hij lachte en gaf me een knipoog. Ik keek naar de rest en iedereen joelde en ik zocht met men ogen naar me broers die hier net stonden. Ik zag ze in een hoekje en ik keek ze aan en ik sag dat ze rode ogen hadden maar ze seinde van er is niks. Je bent mooi zusje dit is jou dag geniet ervan. En ik knikte. We liepen naar buiten en iedereen stond daar linaya en rachida waren prachtig en knipoogde naar me en lachte. Reda deed men sluier omhoog en gaf me een kus op men voorhoofd en iedereen joelde en schreeude het uit.en zei princes je ziet er oogverblindend uit. En zei jij ook lieverd vooral je pak en postuur en hij lachte en zei wees blij straks mag je van dit lichaam genieten.en ik voelde me verlegen. En hij zei grappje schat vandaag is onze dag. We danste nog met zzen allen op de dakka en reden naar het park en maakte fotos en reden naar de zaal. De rest van dde dag verliep zoals geeoon lijk en reda zei allemaal lieve woordjes. We hadden gek gedanst en iedereen had er zin in en het eten was heerlijk. We sneden de tasrt aan en iedereen ging zitten we reciteerde een beetje koran en dua voor het zegenen van ons huwelijk.we hebben veel foto's gemaakt en de alle jongens kwamenn binnen van onze families om bij elke jurk foto te maken veel meisje zag ik geilen op hun. Ik zag linaya en redouan dat ze het leuk hadden. En wist dat ze vanaf nu wat hadden. Ik had een leuke avond en ik liet een paar traantjes vallen bij het horen van de quran en reda hield me hand vast en kneep er in en stelde me gerust. Het was tijd om te vetrekken ik liep naar me moeder toe en knuffelde haar dood en zei dat ik van haar hou. En me vader en nichten en tantes en neven ik groette ze allemaal ik zocht me broers maar had ze niet gezien sinds de laatste foto. Ik zei waar is yessine en ik zag hem verschijnen hij had rode ogen en hij rende op me af en knuffelde me en hij liet een traan vallen en hij gaf me een brief hij zei dat ik het morgen pas moest lezen ik zei dat ik van hem hield en reda loet me evne gaan en nam afscheid van zen zusjes en moder enz. Ik vroeg aan hem of hij redouan had gezien. Hij zei nee zusje ket goed op je zelf als er wat is moet je me bellen. Ik zag dat de hele gang vol was met mensen en toen gingen ze zich splitsen in twee rijen en ik zag redouan op me af komen hij had een envelop in zen hamd en den ogen waren roder dan rood.hij stond voor me en bleef even staan ik keek hem in de ogen aan en ik hoorde hier en daar wat gesnik. Hij keek me aan en zei zusje ik hou van je beloof me goed op je zelf te letten en ik kom desnoods elke dag langs oke beetje hayek masr tog als er wat is dan moet je me gelijk bellen wat er in deze envelop zit moet je pas morgen lezen. Hij nam me in zen armen en schreeuwde inayaaaaaa en hij hield zen rmtranen met moeite in maar ik liet ze gaan. Ik zag dat hij zich nu liet gaan er kwam een waterval uit zen ogen en zei sorry voor de tijden day ik er niet was maar ik zal me best doen om er voor je tezijn wat er ook gebeurd.zusje je moet gaan reda is een goeie jongen hij houd van je en dat heeft hij bewezen. Ik weet dat hij voor je zal zorgen tot de dood en hij zal je alles geven wat je nodig hebt. Ik knikte en zei niks meer.reda gaf me een kus op me voorhoofd en zei het geeft niks schatje alles komet goed ik zal er voor je zijn en we gaan langs wanneer je wilt. En ik lachte en zwaaide nog even en liep naar de auto om naar mijn nieuwe huis te gaan die ik nog nooit had gezien. De hele rid sliep ik omdat ik moe was van net en dan denke wat en zometeen gaat gebeuren enz. Ik hoorde dat iemand me zachtjes me naam riep ik opende mijn ogen ennzag dat we er waren het was mooi een moooe voortuin en deeur en een rustige plek. Hij opende ee deur voor me en ik stapte voor zichtig uit. Hij hield me met een hand bij me middel en de andere in zen hand. En gaf hem een kus op zen wang en hij grinnikte. Hij deed de deur open en ik wou binnen stsppen en hij sei hbiba wacht we gaan samen met ons rechter voet het huis in tegelijk. En zij ja dat klopt als je gelukkig wilt zijn en geen boze ogen en problemen wilt. ( ik heb gehoord dat als je met de zelfde voet het huis in stapt op de avond na je bruiloft dat je huwlijk gelukkig en zonder boze ogen en geen problemen maar og dat waar is lo3ahlam)we liepen naar binnen en zeiden bismillah. Hij zei dat hij ging douchen en daarna mocht ik. Ik liep de woonkamer in om het huis te verkennen hij had een grote woonkamer. Wit en grijs precies wat ik wilde het was modern . Ik liep en zag een moooe open keuken met een eiland keuken erin om lekkere dingen daar te maken ik zag me zelf al hoe ik hier ging koken. Ik hoord dat reda klaar was en ik hoorde hem de trap aflopen en zei en vind je het wat of moet ik iets veranderen. En ik zei nee gek ik vind het peachtig je wist wat ik wou want ik hou van die kleuren en de keuken. Hij zei natuurlijk weet ik wat mijn princesje leuk vind maar ga maar douche en dan als je klaar bent moet je even in de woonkamer wachten dan gaan we samen bidden en dan mag je wat eten.en pas als ikje roep mag je komen.en ik zei oke wat jij wilt. Ik liep naar de douche omm me bruidsjurk die ik nog aan had om uit te doen alleen lukte dat niet zo goed omdat ie zo groot was dus riep ik kijk hard redaaaaaaaaa. Hij kwam racend de trap op rennen en hijgde en vroeg wat er was. Ik zei uhm ik kan me rits niet open maken wil je dat even snel doen. Hij zei weyow roep je me hier voor en dan denken dat er wat ergs is. Wacht maar als ik je pak dan ben je niet zo makkelijk van me af. Hij keek me aan in me ogen en gaf me een kus op me voorhoofd. Hij heeft nog steeds respect en hij liep snel de deur uit om me niet naakt te zien. Ik nam een douche en pakte het lingerie setje en deed hem aan ik kamde me bos krullen uit en het waren mooie krullen al zeg ik het zelf. Ik spoote nog wat parfum en make up had ik niet nodig want ik had een moooe huid.ik deed men ahbaya aan om dat we zo gingen bidden deed men hoofddoek op en liep naar de woonkamer. En ik sag dat hij al zijn mannen ahbaya aan had en de kleedjes al klaar gelegt. Ik zei kom snel dan gaaan we bidden. Toen ee klaar waren met bidden zei hij inaya ik hou van je en zal altijd voor je zorgen en beschermen tegen het kwaad wat er ook gebeurd. En zei ik jou ook liverd maar wrm moest ik nou hiet blijven tot je me ging roepen. Hj zei dat is nog een verassing schat. Dus ik wachtte nog in de woonkamer en zag in de kast een paar milka's het eerste die ik wou was oreo wantdat is mijn lievelings chocola.ik hoorde even later dat hij me riep ik liep rustig naar boven en had me ahbaya uitgedaan en me badjas aangedaan ik wou de kamer binnen lopen maar zag dat hij op een kier was. Ik zag hem dua doen ik luisterde naar hem en hoorde. Allah schek mij het goede aan haar laat haar beschermt worden tegen het kwade van andere mensen allah schenk mij dat ik haar geen pijn zal doen allah ik bedank uw wat uw voor mij heeft geschonken de mooiste vrouw die ik maar kon hebben. Laten wij inshallh mooie en prachtige kinderen krijgen en een gelukkig leven hebben zonder het kwade. En zei sadakallah olhadim. En ik zei zachtjes ameen. Hij ging snel op het bed zitten. En ik deed de deur open en zag .....Hey lieve lezertje twee extra langen delen op een dag. Hoe vinden jullie het dit is een extraa lange deel wat vinden jullie ervan is het nog leuk. Of moet ik er andere dingen mee doen zoals andere mensen of namen of leuker of spannender maken laat het me dan weten.xxxx dankjewel voor het stemmen schatjes van me.♥♥
JE LEEST
Inaya&reda
RandomEen meisje linaya 17jaar komt uit nador en is een jongen(reda) tegen gekomen waar ze smoor verliefd op word maar meer verklap ik niet lees het verhaal en dan kom je er mee over te weten.