Pov reda
Vandaag was weer een nieuwe dag ik deed mijn ochtend routine en Deed mijn phillie pleine trui aan en mijn zwarte broek aan. Ik liep naar beneden en groete iedereen. Ik at een chocolade broodje op. Ik zei beslama en deed mijn jas aan rn valentino schoenen aan. Ik liep naar men auto en belde redouan op om te kijken of ik inaya moest brengen voor de laatste dag voor de diploma uitreiking. En ik zou hem vragen of hij straks met me naar het park wou gaan om even te praten.gesprek redouanen reda.
Re= redouan r=reda
R: fakka broer hoe gaat het
Re: ewa gaat goed man met jou.
R: ja hmdl eej zeg tegen inaya dat ze klaar moet staan om onze boeken te gaan brengen en de laatste dingen te regelen voor de diploma uitreiking van morgen.
Re: oja was helemaal vergeten ik zeg der zo wel thnks broer.
R: oja ii had een vraagje kan je straks even naar het park komen om even over iets te praten.
Re: ja natuurlijk zodra je klaar bent met die school dan kom je me ophalen tog.
R: is goed broer doe rustig aan.
Re: thalla bradda.Ik reed de atraat in van inaya en ze stond al op de stoep. Ze kwam in stappen en deed haar gordel om ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en zei
R: salam hbiba hoe gaat het.
I:salam mannetje hmdl met jou.
R:gaat goed uhm we gaan naar school en daarna ga ik met redouan naar het park om even te praten.
I:ja is goed maar over wat gaan jullie praten eigenlijk.
R: niet bijzonders gaat over die dag toen ik je kwam hand vragen maar moet ik je straks nog ergens brengen of iets.
I: nee hoor ik weet al waar het over gaat.
R:wat dan hbiba?
I: nee laat maar mop hij vertelt het je missvcien straks wel.
R: nee schat vertelvwant dan kan ik er rekening mee houden straks.
En ze begon een paar tranen te laten vallrn.
I: hij gaat me missen en ik hem hij os daar over boos en eilt zich groot houden maar zeg hem alsublieft niks.
R: hey hbiba wrm huil je ik wil je niet zien huilen je bent veelste mooi om te huilen schat. Ik veegde haar tranen weg em gaf haar een knuffel en een kus op haar voorhoofs en zei ik hou van je schat en verlaat je nooit.
I:ik ook van jou schat.
R: oke niet meer huilen ja dan ga ik anders ook huilen.
We moesten lachen en reden naar school.en hebben onze dingem gedaan.
En ik bracgt haar naar huis en redouan kwam aangelopen ik gaf inaya een kus op haar voord hoofd en zei doe rustig aan schat hou van je. En redouan vleef opeens staan en keek naar ons en ik zag dat hij zen tranen met moeite inhield.en inaya zei beslama mannetje van me en denk eraan aub niks zeggen. En zei komt goed schat ga maar.
De hele weg naar het park zeiden we geen woord alleen fakka hoe gaat het enso endaarna niks.
Aangekomen in het park gingen zitten in het gras. En keken we naar het water en de zwanen gelukkig waren er alleen maar nederlanders in het parkwant bijna geen enkele marokaan komt hier in dit park.
Dus begon ik een gesprek.
Re=redouan r=redaR: ewa hoe gaat het .
Re: gaat goed man aar wou je het over hebben.
R: over die dag toen ik mijn princes kwam hand vragen.
Re: ja wat is daarmee.
R:waarom zijn jullie weggegaan en toen jullie terig kwamen had je rodo ogen en ging gelijk naar boven.
Re: oh dat was niks man.
R:oh en dat noem jij niks vertel is want je weet dat ik dat niet geloof.
Re: oke zeg het tegen niemand oke.
R: tuurlijk je kan me vertrouwen.
Re:oke kijk je weet hoeveel inaya voor me betekent zei is gewoon mijn bloed en wederhelft als er iets met haar gebeurd dan ga ik dood van binnen maar laat het niet zien omdat ik me groot houd. En nu ze met jou gaat trouwen ben ik daar blij om en dat ze gelukkig word. Maar ik ga haar gewoon fucking vell missen. En dat kan ik niet aan.we hebben zoveel meegemaakt met elkaar we hebben nog nooit ruzie gekregen en ik heb haar nog nooit geslagen. Alleen yessine wel een keer. Maar ik kwam voor haar op en we haddem toen weer ruzie maar snel weer goed gemaakt. En de laatste tjd gaat ons band alleen maar uielkaar en dat wil ik zo snel mogelijk weer herstellen en yessine al helemaal want die hadden noet zowen goede band maar mohiem die dag kon ik me tranen niet in bedwang houden en yyessine ook niet we zijn naar het park gegaan en hebben we gepraat over ons drieen. En liet me tranen in vrije loop net als nu want ik hou van haar ze is mijn alles wie haar ooit op de verkeerde manoer aanraakt breek ik op de dag dat ie geboren is.
Ik was blij maar diep van binnen ging ik haar gewoon zo erg missen dat ik met rode ogen dus thuis kwam ik ging naar men kamer en toen jullie wegwaren. Toen moest ik nog harder huilen en ging bij het raam staan en keek naar buiten en bleef maar huilen en huiken en denken aan de tijden van vroeger die we hebben meegemaakt. Ze kwam binnen en vroeg me wat er aan de hand was.. dus wou ik in de eerste instantie ontkennen maar als snel gaf ik het op en begon haar te vetellen waar we waren en wat we hadden gedaan. En toen ze gmdaf hoorde moest ze huilen en keken we uitg het raam. En daarna ga mf ze me een knuffel en zei ik hou van je broer je bent 24/7 welkom bij ons straks als we gaan trouwen. En weet maar dan ook echt dat ik nooit ruzie met je wil en ook niet met yessine.en mijn hele schouder was nat van haar gehuil en die van haar ook. We bleven een paar minuten in de knuffel stand staan en gaf haar een kus op der voorhoofd en zij ga maar slapen we zijn moe princes en zei ja bro dat zijn we zeker. Slaaplekker jij ook. Tot morgen inshallah. En ze liep naar haar kamer toen ze de deur dicht deed. Moest ik gwn zo hard huilen dat ik naar men auto ben gerend en schreuwde het uit en huilde toen ik wat rustiger werd ging ik naar huis en ging slapen. Je zal nu zeghen ja mannen huilen als mietjes maar echt als je mij was zou je dit precies het zelfde doen want zij heeft zoveel vokr mij gedaan gewoon. Dus daf was het verhaal.
R:wooooowww nu snap ik het ik vind het niet erg dat je had gehuild en nu ook niet want die tranen laat ik ook om mijn zusje linaya .
Zij is mij alles we zeggen alles tegen elkaar. En heeft oas gezegt dat ze een jongen leuk vind en dat begjnt met de letter r maar ze zij ze weet niet of dat wedezijds is dus ik zei tegen hasr geef niet als het maar een goeie jingen is en waar je gelkkkig mee zalczijn en misschien is het wel wederzijds.
Re:oh ja zie je dan voel je wat ik voel. Maar dus je zusje is verliefd. Zo so . Uhm zou ik haar nummer mischien mogen voor het geval dat.
R: tuurlijk broer ik vertrouw je en nu niet meer huilen om pijn princes ze is een goeie handen en zal haar verzorgen tot mijn laatste adem.
Re: is goed tnhks broer.kom laten we naar hyis gaan en gaan eten en slapen want ik ben moe.
R:ja man ik ga ook naar huis.
Ik zette redouan af en reed naar huis niemand was thuis ze waren naar ne tante gegaan dus ging wat eten en ging gelijk slapen met de gedacht inaya en linaya en redouan en rachida.Hey lieve lezertjes van mij sorry dat ik lang niks neer heb geplaatst had het druk met mijn exame er komt snel weer een nieuw deel inshallah hou van jullie. Xx
JE LEEST
Inaya&reda
RandomEen meisje linaya 17jaar komt uit nador en is een jongen(reda) tegen gekomen waar ze smoor verliefd op word maar meer verklap ik niet lees het verhaal en dan kom je er mee over te weten.