Deel 23

388 41 8
                                    

Pov reda

We gingen naar huis en groete inaya met een kus op der voorhoofd en liepen naar buiten. Maar ik vond het maar raar dat redouan en yeasine zomaar naar buiten zijn gegaan en niet meer terug zijn gekomen pas laat in de avknd maar ze kwamen binnen met rode ogen en dacht wat hebben ze weer geflikt.ik belde yessine eerst en dan zou ik redouan appen.
R: salam a bradda alles goed nigh?
Y: fakaa broertje ja man gaat perfect.
R:wat praat je ik weet hey gaat niet goed dus begin te vertellen.
Y: ewa wat moet er zijn dan volgens jou?
R: jullie gingen blij weg vervolgens komen jullie met rode ogen terug endek jullie hebben weer die ding gedaan.
Y: nee man ben je gek ofso ik rook niet en zal dat nooit doen en redouan ook niet .we zijn alleen even naar het park gegaan meer niet.
R: wehi wah alleen naar het park en zehma niks doen. Vertel want je weet je kan me vertrouwen.
Y: I now but ik durf het niet te vertellen want ik ben haar grote broer en ik ben een man.
R: wat dan is er wat gebeurd met mijn princes. En wat durf je dan niet te vertellen.
Y:oke luister dit vertel je haar niet begrepen zowel breek ik al die botten je lichaam uit.
R:ja ja oke ik vertel niks als het maarnniet iets erg is.
Y: dat is het niet maar wel voor haar,redouan en mij.
R: vertel.
Y: oke dus kijk wij zijn naar het park gegaan om dat redouan me wenkte zo van ik wil weg nu toen inaya zij ja ik wil inshallah met hem trouwen. Enso.dus kon hij het niet meer aan hij is erg blij voor der maar hij houd van haar en kan haar niet laten gaan en ik ook niet want ik wil een betere band met haar maken en d e tijden dat ik er niet voor haar was wil ik nu inhalen snap je dus zijn we naar het prk gegaan en gingen we effe denken aan vroeger enso en toen kon redouan zijn tranen niet meer in bedwang houden en ik ook niet maar ik hield me jn voor hem en zei daf ik even een rondje in het park ga maken. Dus bleef hij zitten bij het meer. Ik wou me groot houden voor me broertje maar dat deed ik en had hem niet in de steek moeten laten. Ik liep weg en huilde het maar uit ik liet de tranen maar gaan en had spijt dat ik niet in de moeilijke tijden voor inaya was altijd als ze bijna te laat was voor school en me vroeg of ik haar kon brengen zei ik altijd nee kowed je kan toch met bis gaan en dan zei zij altijd ja isgoed bedankt. Wij hadden vroeger niet zo een goede band nu nog steeds niet en wil het nu verbeteren nu het nog kan voor dag jet te laat is ik was altijd jaloers op haar en redouan hoe ze deden diep van binnen ging ik er kapot vvan als hij inaya ging kietelen dan ging ik haar ook mee kietelen maar dan deed ze droog en stopte gelijk en liep weer weg.drm zijn we weggegaan snap je vertel dit aan niemand ka je weet.( ik hoorde hem snikken en wist dat hij er spijt van had.)
R: waauuw wel lang maar nu ik dat hoor moet ik eenken aan men eigen zusje rachida dat had ik ook maar heb het snel weer goed gemaakt en nu hebben we met sen vieren een goede en beste band maar ik dacht dat jij en zij altijd ook close waren. En had het nooit zo bekeken. Maar echt ik sta versteld broer ik ga je helpen maar niet opvallend en zal je helpen inshallah haar weer terug tekrijgen.
Y:tnhks broer wollah ik vind je echt tof maar beloof me dat je haaf nooit zal slaan en goed voor haar zal zijn
R:tuurlijk maak je geen zorgen ze is mijn princes en wederhelft nu ik zal haar beschermen tot de dood ik zal haar alles geven.
Y:thnks bradda maar moet nu gaan me schatje roept me adioss.
R:beslama doe rustig aan.

En nu appte ik redouan maar stond nog stteds versteld van yessine haar broers houden echt van haar en ik ook van mijn eigen zusjes want wie deze safouan,linaya,rachida,fatima,yasmina,redouan,mijn princes ooit zullen pijn doen dan moeten ze ook mijn pijn doen. Ik deed mijn joggingbroek aan en ging liggen op men bed en keek nog naar inaya en mij foto die ze op haar profiel had en viel zo inslaap. En dacht na hoe moeilijk redouan het wel niet heeft. Maar onder tuusen voelde ik pijn tussen me longen en op een of andere manier vond ik het raar en schrok wakker. Ik dacht er zal toch niks met mijn princes of iemand anders zijn. Dus belde ik inaya op maar nam niet op ik belde haar 35 keer en kreeg elke keer voice mail en ook bij redouan. Maar ik wist er klopt niet dus ging ik naar de woonkamer. En pakte de sleutels van huis en de auto en reed naar inaya. Aangekomen in de straat zag ik allemaal ambulance en politie en ik schrok ik zag inaya de moeder schreeuwen maar kon noet zien wie het was en ik zav inaya en redouan niet maar wist niet wie het zou kunne zijn . Ik parkeerde snel de auto en rende naar de ambulance waar ze om heen stonden en zag daar........

Wie zal het zijn?
Wat zou er gebeurd kunnen zijn?

Hey hey lieve schatjes er komen snel nieuwe delen maar binnekort stop ik inshallah en begin aan een nieuw verhaal. Wel stemmen he.

Inaya&redaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu