Reklam Aşkı

49.5K 305 51
                                    

Jasmine Berberian,evet benim ben jasmin şu ünlü şarkıcı ve victoria secret meleği.

şarkılarım harika gidiyordu.Top 10 listelerinde  en önelere yükselerek zirve için kapışıyordum resmen bir sürü hayranım ve Berberianer larım var. leo yani tam adı leonardo benim menajerim ve bana öyle bir şey söylediki sanki tehtitti böyle bir cezamı olur ya..

"jasmine bunu yapmak zorundasın unuttun mu cezalısın" dedi

"off leo böyle ceza mı olur hem ne yaptımki alt tarafı perrie edwars ve grubundaki diğer sümsükleri dövdüm"

"birde marifet gibi söylüyor kızları parçalamışın resmen ve yönetimin kararına saygı duymalısın bu basına sızmaması için tek şartları ve zayn o kadar da kötü bir çocuk değil hem.."

"onun suçu ne peki hadi ben kız dövdüm o ne yaptı ?"

"o da yönetimden habersiz perrie den ayrıldı çünkü sevmiyor du"

"desene ortak bir sürtük yüzünden ceza yedik diye"

"kelimelerine dikkat et bayar berberian"

"peki büyükanne" dedim o sırada stüdyoya gelmiştik paul ve diğer 5 çocuk içerde beni bekliyordu zayne reklam sevgili olacağını biliyorlarmış ama bunun ben olacağımı bilmoyorlarmış öyle söyledi leo.içeri girince şaşkın gözlerle bizi karşıladılar.

paul söze girdi " hoşgeldin leo hoş geldin güzel bayan berberian seni görmek güzel" dedi ben bişey diyemeden harry ayağa kalktı ve paul e dönerek

"zayn in reklam sevgilisi jasmin berberian mı ? inanmıyorum tüm suçu üstleniyorum paul" dedi hepimiz güldükten sonra çocukların hepsiyle tanışıp yerime oturdum.

paul yine söze başladı."ikinizde yönetim tarafından cezalısınız zaynin sorunuu zaten biliyosunuz ama jasmine in neden ceza aldığını henüz bilimiyorsunuz" dedi

niall " sende mi cezalısın ? vay be ne uyumlu çift ama seni piç kurusu zayn dostum reklam sevgilin bir şarkıcı ve en önemlisi güzel vücutlu bir victoria secret meleği"

tamam beni bu kadar sevdiklerini bilmiyordum ahh liam da burdaydı evet daniella ile birlikte olmadan önce ona aşıktım ama şimdi sadece sesini seviyorum.

bu sefer zayn in sesini duydum biraz gülümsüyordu.

"sendemi cezalısın ? senin suçun ne?"

"sanırım ortak bir sürtük yüzünden ikimizde cezalıyız" dedim leo yalandan öksürerek bana

"küçük hanım sözlerini dikkatli kullan lütfen" dedi ona

"tamam büyükanne söylediklerini dinleyecek yaşa geldiğimde haber veririm bir dakika ..upps sanırım o yaşı geçtim bile" derken çocuklar kahkaha atıyordu.louis in sesini duydum bu sefer

"bu kızı cidden sevdim dostum iyiki cezalısınız çok eğlenicez" dedi zayn in yüzü asılınca ona fısıltıyla " cevap versem yani lafını ağzına tıkasam ayıp olmaz demi" dedim gülümseyip hayır anlamında başını salladı louis hala gülerken.

"çok eğlenmek istiyorsan bizi bekleme seni tutmayalom louis aynaya bakman yeterli" dedi louis in şaşırmış ifadesine hepimiz gülerken zayn bana bir beşlik çaktı

"bu kızın dili papuç kadar " diye homurdan dı louis sonra zayn bana tekrar döndü ve

"ciddiyim neden cezalısın ? merak ediyorum ? " dedi

derin bir nefes aldım herkes meraklı gözlerle bana bakıyordu.

"paul sen anlatırmısın ben anlatıcınca kimse inanmıyor" dedim gülümseyerek paul kafasını evet anlamında sallayıp başladı

"jasmine cezalı çünkü perrie edwards dahil olmak üzere tüm little mix grubunu parçalamış resmen kızların bir üst sırasına geçince şarkısı perrie ona kesin güzelliğini kullanarak adamları baştan çıkartmıştır dedi ben yanlarındaydım o öyle diyince jasmine perinin saçlarını eliyle kavradı ve ona bir güzrl yumruk geçirdi diğer kızlarada içimde kalmasın diyip kidi gibi cırmaladı hepsini kızlar dökülmüş heryeri kan içinde yönetime şikayet etmişler ve işte sonuç" dedi çocuklar ağzı açık birazda korkmuş şekilde bana bakerken omuz silktim ve gülümsedim.

multimediadaki jasmine berberian zayn in reklem sevgilisi yani iyi okumalar bu yeni :)

Reklam AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin