Merhaba canım okuyucularım öncelikle sizden özür dilerim çünkü liam ın ağzından olacağını söylemiştim yazdığım o bölüm hem sevmedim hemde başka bir nedenden dolayı yüklemedim nedenini merak edenler için açıklamak istiyrum.twitter dan bana en yakın arkadaşım mesaj attı.one direction u üzen bir konu bu bunun üzerine yazmam gerektiğini söyledi.bende hem onu üzmemek hemde bu konuya değinebilmek için yazdım bu bölümü.iyi okumalar sorunu okuyunca öğrenirsiniz :)
Odayı toparlama işim bitince dolabıma yöneldim içinden beyaz üzerinde toz pembe güller ve yeşil yaprakları olan bir şifon şort tulum çıkarttım (multimedia daki kıyafetler)altınada toz pembe topuklularımı giydim telefonumuda dahil hiç bişeyimi yanıma almadım.sadece yanlız kalmak istiyordum.çocuklara görünmeden otelden çıktım.sahilin en tenha yeri hiç kullanılmayan eski iskelesiydi eski iskeleye gelip en ucuna oturup ayaklarımı sarkıttım.sadece kafamı dinleyip kendime gelmeye ihtiyacım vardı.ama aklımdan hiç gitmiyordu.o yani zayn bana davranışının nedenini bile bilmiyordum çok dengesiz biri olduğu kesin çünkü bir gün iyiyse diğer gün kötü biran sanki en mutlu insan yaparken seni biranda bakmışın yerin dibine sokmuş öküzcük ne olacak.
kaç saattir düşündüğümü burda olduğumu bilmesemde güneş battığına göre bayağı geç olmuştu kalkmak için ayaklandığımda birinin bana sarıldığını anladım.arkamı dönüp baktığımda louis di ne olmuştu acaba zayn e kötü bir şeymi oldu nefes alış verişi çok hızlıydı.
"lou bir şey mi oldu ? " dedim endişeli gözlerle
"bizi çok korkuttun jas kaç saattir seni aradığımızı biliyormusun ödümüz patladı çekip gittin diye hele de za ...." derken yanlış birşey söyleyecekmiş gibi sustu
"za.. ne ? devam etsene lou lütfen ! " dedim
"zayn senin için endişelendi onun yüzünden başına birşey geldiğini sürekli kendi hatası olduğunu söyleyip durdu " diyince şaşırmıştım ben düşünürken lou telefonda beni bulduğunu onlara siz gidin ben jaside getiririm dediğini duydum benim yanıma tekrar geldiğinde
"nereye ? " diye sordum
"küçük bir akustik konser vericez sende bizi izlemeye geleceksin çünkü kameralar orda olacak senin burda olupta konsere gelmemen kötü haberlere yol açabilir " dedi ona gülümsedim
"tatilde bile işmi çıktı size kıyamam " dedim
"merak etme yarında senin var güzelim " diyince suratım düştü louisde bunu görünce hemen kahkaha attı koluna girdim
"gidelim telefonumu almalıyım ve güzelce giyinmeliyim bunlar gündelik kıyafetlerim " dedim başıyla beni onayladı otele kadar hiç konuşmadık odamın önünde beni bekleyeceğini söyledi bende hemen 5 dakikalık bir duşa girdim hemen çıkıp saçlarımı kuruttum.saçlarımı dağınığa benzeyen bir topuz yapıp siyah göz makyajımı yaptım süpermini siyah uzun kollu hafif önden dekolteli sırtı kare şeklinde açık elbisemi giydim siyah çoraplarıda giydim böyle daha sexi duruyor çünkü.
siyah topuklu ayakkabılarımıda giydim ve parfümümü sıktım şeker aromalı parfümümü.telefonumu aldım bir sürü cevapsız arama ve mesajı toplu sildim.telefonumu küçük siyah çantaya koydum.anahtar larımıda koyunca doldu zaten daha fazla doldurmak istemedim.odadan çıktığımda louis yerine eleanour kapının önünde bekliyordu bana sarıldı (elbise extra linkte )
"seni çok merak ettim ama lou anlattı onun için sıkmıycam çok aşırı güzel olmuşsun barbie m " dedi beni etrafımda döndürerek el de güzeldi saçları topluydu üstündede toz pembe üstü dar eteğe doğru genişleyen bir benim ki kadar olmasada elbise vardı çok tatlı duruyordu