"Seni özleyeceğim birtanem" dedi bana sarılırken
"bende seni özleyeceğim sevgilim" dedim kollarından çıktım ve yanağına bir öpücük bırakıp çocukların yanına ilerledim union j nin yani yanlış anlmayın one direction çoktan gitti.
"o sana emenet jamie.george ve josh a dikkat et " diye seslendi bu dediklerine güldüm ve bana kolunu uzatan josh un koluna girdim aynı zayn e benziyordu yaşıttık ama o küçük gösteriyordu grubun en küçüğü george du 19 yaşında aynı harry e benziyor nerdeyse hareketleri bile aynı.ve harry de grubun en küçük üyesi.
"sanırım bizim için iyi bir turne başlıyor ha çocuklar yanımızda güzel bir mankenle " dedi george tüm uçak seyaati boyunca onlarla sohbet ettik gülüştük eğlendik hepsi muhteşem çocuklar.
josh sevgilisinde yeni ayrılmış george zaten bir playbol jamie catharina lopez ile birlikte ve bir bebekleri olacak jaymi ise biraz tuhaf yani jaymi bir gay.olly marmon adında bir adamla birlikte ve ona 2010 da roma da evlenme teklif etmiş inana biliyormusunuz ?
uçaktan indik yolda jamie bana bebeklerinin ultrason resimlerini gösterdi okadar harika bir şeyki ! o baba olacak ! 25 yaşında harika bir baba olacağına eminim catherina onun ruh ikizi gibi zaten.otele girdiğimiz anda etrafımızdaki yığınla olan gazetecilerden kurtulduk 1 gün dinlenecek daha sonra konserimize başlayacaktık.1 er gün arayla one direction konser verecekti.odamıza çıktık en üst katta ben unionj ve one direction kalıyordu benim hemen yan odam josh a aitti diğer bitişiğimdeki oda ise jamie ye karşıdaki oda harry e onun için mutluydum zayn in odası koridorun en sonunda bana uzaktı.
pijamalarımı giydim ve artık uyumak için yatağıma ilerlemeye başladım.ilerleyemedim tabi çalan kapım beni engelledi saat sabahın 3 ü kim gelebilirki bu saatte ? üzerime aldırmadan kapıya ilerledim ve açtım jaymi karşımda kıpkırmızı gözlerle ağlamaklı bir şekilde bakıyordu bana.elinde bir tablet vardı .
birden gelip sarılca önce şaşırdım sonra ellerşmş sırtında birleştirdim.kapıyı kapatıp onu içeri aldım.pencerenin önündeki kırmızı deri koltuğa oturduk ikizimizde
"jaymi iyimisin ?" dedim
"ha..hayır" dedi
"peki neden ağlıyorsun ?" diye sordum
"olly ....telefonlarımı açmıyor sadece bir kere açtı ve sana kızgınım beni uzun bir süre arama dedi oysa ben ne yaptığımı bile bilmiyorum ondan uzakta olmak zaten kötüyken şimdi birde bana küs olması daha kötü " dedi
"anlıyorum seni."dedim
"anlıyorsan söyle o zaman ne yapmalıyım ? benimle barışmasını sağla" dedi
"bak o zaman önce ağlamayı kes.sonra sabah olunca güzel bir demet gül ama kırmızı gül yaptır yanına en sevdiği çikolataların olduğu kalp şeklindeki bir kutu yap ve not yaz ne istiyorsan artık.daha sonra birde büyük ayıcık alıp ona gönder zaten birlikte yaşadığınızı duydum " dedim önce biraz düşündü ve göz yaşlarını elinin tersiyle silip bana sarıldı.
"teşekkür ederim sana borcumu nasıl ödüycem" dedi
"bana bir borcun yok ama o tableti neden getirdin ?" diye sordum merakıma yenik düşerek
"hah evet iyiki hatırlattın sana olly i göstermek için" dedi ve açtı bana bir sürü birlikte çekildikleri fotoğraflardan gösterdi.
"nasıl yakışmışmıyız ? " dediğinde biraz garibime gitti ilk defa bir gay le sohbet edip sorununu çözüyordum çünkü.
"evet yakışmışsınız jaymi ama artık uyumalısın gözlerinin altı şişmiş seni beğenmez " dedim elleri hemen gözlerine gitti
"haklısın iyi geceler " diyip aceleyle çıktı odadan.bende kendimi hemen yatağıma attım ve ışıkları kapattım.