Uzun bir ara oldu sanırım canlarım benim ama her seferinde yazmaya çalışıcam bu yıl üniversite sınavına hazırlanıyorum ama üzülüyorum çünkü yorumlarım azaldı eskiden daha fazlaydı sanki :( yorum ve votelerinizi eksik etmeyin sizi seviyorum hikayemiz bir noktaya gidiyor hoşunuza gidermi bilmem fikirlerinizi paylaşın :)
Hastaneden çıkmıştım.Ama sevinemiyordum zayn benimle çok konuşmuyordu bu beni huzursuz ediyordu.Tam onunla konuşacakken odaya birisi giriyordu yada telefonum çalışıyordu.Zayn in aksine harry beni hiç yanlız bırakmamıştı ona minnettardım diğerleri gelip gidiyordu işleri yoğundu ama harry ben uyuyunca gidip işlerini hallediyor sonra benim yanımda duruyordu.şuanda evdeyim ama kendi evimde değilim one direction ın evindeyim zayn kesin bir dille evime gidimeyeceğimi belirtti çünkü.haklıydıda o ev başıma bela açmıştı en iyisi bu yakınlarda bir ev almaktı.
"harry yeter artık kaç tane yastık koydun sırtıma ? " diye itiraz edercesine konuştum çünkü harry rahat otur diye sırtıma yastık sıkıştırıp duruyordu
"sadece 4 tane " dedi dudak büzerek.ona gülümsedim bu haliyle çok şirindi zayn gelip sırtımdaki 3 yastığı çekti tek yastıkla gayet rahattım.
"sevgilimi rahat bırak kıvırcık kafa git ve bize kahve getir " diye emir verdi yanıma oturup ellerimi avuçlarının içine alırken.
"yok ya.az yede kendine hizmetçi tut " diye söylendi harry ve ikili koltuğa kendini atıp televizyon izlemeye başladı.zayn elime minik öpücükler bıraktı.
"jasmine " dedi mırıltı şeklinde çıkan sesiyle
"efendim ? " dedim düz bir sesle hiç bir duygumu dışarı vermezken.
"böyle yapma bana bu şekilde duygusuz biriymiş gibi konuşma " dedi
"öylemi " dedim sadece
"bak haklısın hastanede sana soğuk davranmış olabilirim ama bunun tek nedeni şokta olmamdı.sana birşey olacakmı korkusu beni öldürüp bitiriyordu.seni seviyorum ve seni kaybetmekten korkuyorum " dedi zay bunu söyledi inanmıyorum uzun zaman sonra bu şekilde bir açıklamada bulunuyordu.ona sarıldım ve boynuna minicik öpücükler bıraktım.
"bende seni seviyorum " dedim sessizce
"benim suçumdu üzgünüm " dedi
"hayır hiçbiri senin suçun değildi seni dinlemeliydim yani benim suçumdu " dedim ona daha sıkı sarılırken
"ıyy aşk böcekleri yeter.odanıza gidin yada benim önümde yapmayın şunu " dedi harry
"ruhsuz hayalet geri döndü " dedim sessizce
"bunu duydum " dedi kaşlarını çatarken
"duy diye söyledim " dedim harry tam ağzını açacakken liam ın sesi bizi böldü
"kesin şu tartışmayı nesiniz siz 5 yaşındaki çocuk mu ? " diye azarladı bizi
"5 buçuk birkere babacık " dedim gözlerimi kısıp alay edercesine
"bir daha hastaneye yattığında dilinden birazını kestirelim bence " dedi liam sırıtarak ona dil çıkarttım.
"hadi ama çocuklar ben acıktım " diye yakındı louis
"ne yiyeceğiz ? " diye sordu liam
"pizza ? " diye fikir öne sürdü louis
"jas biran önce iyileş lütfen.kuru yemekten içimde kurudu " diye sitem etti niall
"aslında kendimi kötü hissetmiyorum yapabilirim bana yardım ederseniz ? " dedim zayn gözlerini açarak kötü birşey söylemişim gibi bana baktı