Sürpriz :) ben geldim gördünüz mü hemen yeni bölüm yazdım sizin için :) umarım beğenirsiniz sizleri çooooook seviyorum :) yorumlarınızı eksik etmeyin emi :)
Hemen evime gitmiştim.Dean yoktu olsada konuşmazdım zaten.Hemen bir çilingir çağırıp ilk işim kapının kilidini değiştirmek oldu.daha sonra koşarak odaya girdim hala alıyorum 3.defa terk edilmiştim.ilk defa aldatılmıştım.Bir valiz çıakrıp dean in bütün eşyalarını içine bastım ve camdan aşağıya fırlattım evde neyi var neyi yok hepsini toplamıştım diş fırçasını bile.
Salona geçtim.stefan a eğer dean gelirse içeri almamasını söylemiştim tabii ki kabul etmişti.
Salondaki büyük koltuğa kendimi bıraktım ve televizyonu açtım ilk kanalda reklamlar vardı ama kumanda masanın üzerinde olduğu için zahmet edipte kalkıp almadım.
Reklamları boş boş izlemeye devam ederken ağlıyorudm içimi çekiyor hıçkırıyordum.birden televizyonda yüzüğü fırlattığım resim geldi ekranda.
Kadın sesi geliyordu ama resmi gösteriyorlardı
“ünlü şarkıcı jasmine berberian nişanlısı dean gayer dan ayrıldı. Ünlü sanatçı berberian nişanlısı dean gayer ile eski sevgilisi zayn malik in nişanlısı Perrie Edward ile aldattığını öğrendik.berberian zor anlar yaşarken nişan yüzüğünü fırlatıp gayer a bir tokat attı.biraz önce öğrendiğimiz bir habere göre ise de zayn malik te nişan yüzüğünü attı.” Haberin devamını dinlemek istemiyordum televizyonu kapatıp koltuğa uzandım ve ağlamaya devam ettim.yastığa başımı gömdüm.kapı nın çalmasıyla yastıktan ayrılıp kapalı olan kapıya baktım dean olamazdı stefan onu almazdı o zaman başkasıydı.kalkıp göz yaşlarımı sildim ve mutfaktan bir peçete alıp iyice akmış makyajımı temizledim kapı hala çalıyordu.kimdiki bu aklıyla zoru olan.
Kapıyı açınca karşımda bana acırmış gibi bakan bir çift yeşil göz ve kıvırcık saç arkasındada bir çift ela göz vardı.
Kapının önünden çekildim içeri geçebilmesi için.onlar içeri girince tam kapıyı kapatacaktım ki kapıya bir ayak koyuldu kapıyı açtığımda bana sırıtan niall ı gördüm hepsi gelmişti onlarıda aldıktan sonra salona yanlarına geçtim.harry eline ıslak yastığı alıp elinde salladı
“yastıkla ilişkini böldüğümüz için üzgünüm bayan berberian ama kounşmamız gerek” dedi kafamı olumlu anlamda salladım beni güldürmeye çalışıyordu ama başaramıyordu. Gidip yanına oturdum zayn tekli koltuğa oturmuş pür dikkat bizi izliyordu
“iyi misin ?” dedi yüzüne baktım
“ordan bakınca öyle mi gösteriyorum” dedim kafasını kaşıdı
“ahh..üzgünüm nasıl başlayacağımı bilmiyorum” dedi liam onu kolundan tutup kaldırdı ve kendi oturdu
“üzüldün mü ? jasmine gerçekten kalpten üzüldün mü buna ?” dedi ona baktım ciddiydi biraz düşündüm kalbim daha öncede kırılmıştı ama hiç bir şey hissetmiyordum
“daha kötülerinide gördüm liam onun için sanmıyorum kalbim daha önce yaralıydı sadece üzerine tuz basmışlar gibi oldu” dedim zayn e bakarak gözlerini benden kaçırdığında liam a döndüm.
“kimse için değmez jas.helede seni bu kadar üzen biri için hiç değmez” dedi
“tabii ki bir nedeni yoksa kimse için değmez değil mi lee ?” dedi Louis kaş göz işaretleriyel bir şeyler anlatmaya çalışarakç
“ahh evet şey eminim onun bir açıklaması yoktur ama başka birinin açıklaması olduğu için seni kırmış olabilir değil mi ? seni kırdığı için senden daha fazla üzülen birisi olabilir” dedi tekrar