Sabah uyandım ve saat baktım 6.20 civarıydı. Yataktan çıktım ve kimse uyanmamıştı ormanlık alan olduğu için havası çok güzeldi kapının önüne çıktım. Hava alıyordum gözüme bir tavşan çarptı içerden tabancayı aldım ve ucuna susturucuyu taktım. Avlamak benimde hoşuma gidiyordu. Tavşan başka şeyle ilgileniyordu ama beni fark etti kaçmaya başladı kısa bir takibin ardından tavşan durdu. Silahımı aldım ve tam tavşanı vuracakken üç metre yanında duran geyik gözüme çarptı. Daha önce hiç geyik vurmamıştım hedefim geyikti. Ateş ettim ve geyik kaçmaya çalışıyordu arka arkaya ateş ettim ve yere yıkıldı geyiği sürüklemeye çalıştım biraz sürükledim ve yoruldum. Geyiği bulunacak bir yere çektim ve eve döndüm Mücahit'i kaldırdım.
Fatih-Mücahit bir geyik vurdum ama ağır biraz sürüklemekle gelmez.
Mücahit-Tamam bekle geliyorum.
Mücahit kalkmıştı ve onun sesine Özlem de kalktı.
Özlem-Nereye Mücahit.
Mücahit-Fatih geyik vurmuş onu alıp geliyorum.
Mücahit hazırdı onunla birlikte geyiğin yanına gittik. Mücahit ile geyiği eve taşıyorduk ormanın içinde insanları fark ettik hemen geyiği bırakıp insanların arkasından gittik. Bizim eve doğru gidiyorlardı bir adam ve bir kadın vardı hemen yanlarına gittim ve üstlerinde asker kıyafeti vardı.
Fatih-Ne istiyorsunuz?
"Şehir çok berbat durumda. Bizde ormana kaçtık çare bunda"
Fatih-Asker misiniz?
"Evet adım Cem, bölük arkadaşım Aslı ama o ısırıldı durumu kötü"
Fatih-Tamam gelin evin içinde konuşuruz.
Eve doğru yol aldık ve geyiği de unutmadık onu da yanımızda sürüklüyorduk. Eve geldik Mücahit geyiği temizliye başladı herkes kalktı ve salonda oturuyordu bende içeriye girdim.
Fatih-Arkadaşlar bu Cem asker ve yanındaki de Aslı ısırılmış.
Türkay-Hoş geldiniz ama Aslı için yapılacak bir şey yok maalesef.
Cem-Biliyorum sadece ben yapamam.
Fatih-Kafana takma son çare biz yaparız.
Cem üzgün biz şekilde oturuyordu ve Aslı bayıldı artık işini bitirmek lazımdı.
Fatih-Cem çık odadan.
Cem çıktı ve silahımı Aslı'nın kafasına dayadım bunu birçok kez yapmıştım ama bu zor olmuştu tetiğe bastım ve Mücahit geldi.
Mücahit-Geyiğin işi tamam etleri dolaba koyarsak uzun süre yeter.
Fatih-Tamam et biraz dursun dolapta.
Cem'in yanına gittim ve dışarda ağlıyordu. Teselli ettim ve kızlar kahvaltı hazırlıyor. Burak ve Sefa mezar kazıyordu herkes bir şeylerle meşguldü kahvaltı yaptık ve herkes kafasına göre bir iş yapıyordu. Ben tüm silahları yağlıyordum Mücahit çevreye bakmaya çıkmıştı Burak ve Sefa oturmuş konuşuyorlardı Türkay evin içinde geziyordu akşam olmuştu ve akşam yemeği hazırdı herkes evdeydi masaya oturduk ve gözüme Cem çarptı Ceren'e aval aval bakıyordu bu durum beni sinir etmişti yemekten sonra salona geçtim. Ceren odaya gitti odada bulunan banyoya girdi bir zaman sonra yanıma oturdu.
Ceren-Fatih bu Cem beni rahatsız ediyor salak salak bakıyor.
Fatih-Fark ettim sikeceğim belasını dur derdi çıkar ortaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombilerin Başlangıcı
Science FictionFatih'in amansız mücadelesine eşlik etmeye ne dersiniz? Herşeyini kaybetmiş bir adam. Nelerden korkar? Kaybetmekten mi? Sanmıyorum Kazanmaktan mı? Kaybetmişse kazanması ne değiştirir? Gelin beraber okuyalım kaybetmiş bir adam neler yapar