siyah bir sis'in içinde bana doğru yaklaşan 2 asker ve 1 tane zombi vardı gelmelerini bekledim yeteri kadar yaklaşınca harekete geçtim askerler bana silah doğrultmuş vaziyette bakıyordu zombi üzerime doğru geliyordu zombiyi yakasından tuttum askerlerin üzerine attım yere düşen askerleri hallettikten sonra zombi ayağa kalktı bana bakıp tuhaf tuhaf hırlamalar yapıyordu emir vermeyi denedim ama uygulanmıyordu aramızdaki mesafe iyice azalmıştı göz göze geldik karşımdaki zombi mücahitti ben donup kaldım mücahit yavaş yavaş bana yaklaştı sanki onun için bir avmışım gibi etrafımda dönüyordu tam arkam dönük olduğu anda saldırdı gözlerimi açtım bana bakan selin ve ceren vardı.
(Ceren)-fatih iyimisin,korkutma beni kendine gel.
(Fatih)-iyiyim aşkım bu daha öncede oldu ama her seferde bir bulmaca gibi karşıma birşeyler çıkıyor.
(Selin)-bu iyi birşey değil buna bir çözüm bulalım.
(Ceren)-sağol çok güzel teselli ediyorsun.
(Selin)-sen sus sana soran olmadı.
(Ceren)-bana bak selin zaten sinirimin sonundayım senden alırım acısını.
(Fatih)-tamam kavga etmeyin buna bir yol buluruz.
(Ceren)-hadi aşkım içeriye gidelim.
Cerenin yardımı ile kalktım içeriye doğru gidiyordum kapıdan içeriye girdim Türkay mücahit oturmuş konuşuyorlardı türkay beni görünce birşey olduğunu anladı.
(Türkay)-hayırdır bi sorunmu var?.
(Fatih)-2 oldu ansızın bayılıyorum.
(Türkay)-neden sorun ne.
(Fatih)-sonra söylerim.
(Türkay)-iyi tamam.
(Ceren)-niye sonra söylüyorsun.
(Fatih)-hiç aşkım türkay ile aramızdaki mevzu.
(Ceren)-peki fatih peki birşey demiyorum.
(Mücahit)-fatih sorun ne niye öyle oluyor.
(Fatih)-bende tam olarak bilmiyorum tahminim yavaş yavaş ölüyorum.
(Ceren)-saçmalama.
(Türkay)-fatih iyimisin sen,saçma sapan konuşma.
(Mücahit)-sonu kötü olabilir.
(Türkay)-boşverin şimdi konuşulacak şey değil çakı gibi birşeyi yok.
herkes kendi arasında tartışırken ben mutfağa gittim arkamdan ceren geldi.
(Ceren)-fatih konuşmamız lazım.
(Fatih)-söyle aşkım.
(Ceren)-eğer dediğin gibi ise böyle elimiz kolumuz bağlı senin yok olmanımı izleyeceğiz.
(Fatih)-aşkım sadece varsayım.
(Ceren)-öyle olduğunu varsayalım.
(Fatih)-hani ceren dön bir etrafına bak hani devlet hani hükümet hani baban hani üs hani tedavi hani insanlar, herşey yok olup gidiyor aynı ben gibi ağır ağır.
(Ceren)-kapat çeneni fatih,iyice saçmaladın.
(Fatih)-haksız sayılmam ceren.
ceren sinirli bir şekilde mutfaktan çıktı özür dilemem gerekiyordu ama içimden gelmiyordu özür dilemek bende arkasından salona gittim ceren bana sinirli sinirli bakıyordu türkayın yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombilerin Başlangıcı
Science FictionFatih'in amansız mücadelesine eşlik etmeye ne dersiniz? Herşeyini kaybetmiş bir adam. Nelerden korkar? Kaybetmekten mi? Sanmıyorum Kazanmaktan mı? Kaybetmişse kazanması ne değiştirir? Gelin beraber okuyalım kaybetmiş bir adam neler yapar