Sabah olmuştu kalktım ve Ceren uyuyordu, Ben yataktan çıktım salona doğru gittim, salonda ağır alkol kokuyordu Sefa kalkmış bahçede geziyordu Burak ve Kübra hâlâ uyuyordu, bir zaman sonra herkes kalktı zevkle kahvaltı yaptık.
Fatih-Bu gün ne var?
Türkay-Bu gün bir şey yok bu gün dinleneceğiz.
Fatih-Burak eksik bir şeyiniz var mı?
Burak-Hayır yok.
Fatih-Sefa?
Sefa-Hayır yok.
Fatih-O zaman bu günün keyfini çıkarın.
Türkay-Aynen bak bu kadar güzel şey oldu hiç kötü bir şey olmadı, görürsünüz başımıza bir şey gelecek.
Burak-Dur ya, durduk yere başımıza belayı çağırma.
Fatih-Yakındaki evleri aramaya devam edelim bence.
Türkay-Aslında olabilir devam edelim, bu mahalleyi güvene alalım sonra rahat rahat dinleniriz.
Fatih-Tamam o zaman hazırlık yapalım, ufak çaplı bir araştırma yapalım.
Sefa-Geçen gün benim evin yanında bir kişiyi gördüm, adam tekti belki bize katılmak ister önce oraya bakalım.
Fatih-Tamam.
Hazırlıkları tamamlayan aşağıya iniyordu, herkes hazır olunca kapıya doğru yöneldik.
Fatih-Ceren kapıyı kilitleyin, bizden başkasına kapıyı açmayın.
Ceren-Tamam, dikkatli olun.
Kapıdan çıktık ve Sefa'nın tarif ettiği eve geldik, içeride bir kişi vardı, elinde kürekle bahçeye çukur açıyordu.
Fatih-Kolay gelsin.
"Sağ ol"
Fatih-Çukurlar ne için?
Adam bize kapının yanına duran üç cesedi gösterdi.
"Sizin amacınız ne?"
Fatih-Bu mahalleyi güvenli bir yere çevirmeye çalışıyoruz.
"İyi size kolay gelsin"
Fatih-Benim adım Fatih bu Türkay, Sefa ve Burak.
"Bende Kadir polisim yani polistim, bu olaylar başlamadan önce sonra devlet ve hükümet yok oldu bunlarda meslektaşlarım ama hepsi öldü.
Fatih-Başın sağ olsun Kadir.
Kadir-Sağ ol.
Kadir yirmi beş yirmi altı yaşlarında soğuk kanlı biriydi, bize faydalı olabilirdi, polis birisi bizimde işimize geliyordu, evden çıktık ve yakınlardaki diğer evlere bakıyorduk bir eve girdik içerisi ağır kan kokusu leş kokusu vardı, evin içini ararken bir anda içeriden çıkan dört kişilik bir grup bizi pusuya düşürmüştü.
Fatih-Niyetimiz kötü değil, size zarar vermek gibi niyetimiz yok, sakin olun.
"Söyle de bilelim şu niyetini, yoksa buradan sağ çıkamazsınız.
Fatih-Bak öncelikle boş tehditleri geçelim ve size zarar vermek gibi niyetimiz olsa bunu uluorta yapmazdık, anlamazdınız bile bizim geldiğimizi.
"Senin dilin çok uzun, onu sen mi kısaltırsın ben mi kesip alayım?
Fatih-Boşa zaman kaybı dört-beş çocuğa laf anlatmaya çalışıyoruz, hadi gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombilerin Başlangıcı
Ciencia FicciónFatih'in amansız mücadelesine eşlik etmeye ne dersiniz? Herşeyini kaybetmiş bir adam. Nelerden korkar? Kaybetmekten mi? Sanmıyorum Kazanmaktan mı? Kaybetmişse kazanması ne değiştirir? Gelin beraber okuyalım kaybetmiş bir adam neler yapar