Toprak dan
"Offff çık aklımdan neden karşıma çıktın ki sen benim neden ha nedeeeennn "
Elimdeki bardağı fırlattım nerden çıktın karşıma görmeseydim keşke seni bu kadar güzel olmak zorundamıydın saf duru masum ve ben bunları sadece senin o güzel gözlerinden anladım .
Koltuktan kalkıp merdivenlerin kulplarından tutunarak odama çıktım yerdeki cam kırıklarını da yarın gelecek olan hizmetçiler temizlerler .
Yukarı yatağa çıkıp kendimi attım ve gözlerimi kapattım
Sabah kurduğum alarmın sesiyle uyandım telofonu elime aldım kapatmaya çalıştım gözlerimi açmadan tuşunu kaydırdım
" Alo , alooo abi ordamısın "
Bu! ne alarm değilmiydi bu çalan telefonu elime alıp kulağıma götürdüm .
"Alo kimsin "
"Benim abi mert"
"Mert sen benim uyuduğum saatleri nasıl denk getiriyorsun sorabilirmiyim kardeşim "
"Abi ben elifin mahallesine gittin mi diye soracaktım"
"Elif kim ya banane onun mahallesinden"
"Abi dün araştırdığım kız işte "
"Şu güzel gözlü kız mı adı elif miydi "
"Abi dün anlattım ya sana adını mahallesini "
Akıl mı bıraktı ki insanda adını bile duymamıştım bak mahallesini nasıl duyayım ben onu güzel gözlü kız olarak tanıdım renkli gözlülere ne deniyordu heh buldum çakır çakırım benim .
"Mert bir daha söyle adresini unuttum ben hem sabah sabah ne yapayım ben orda beni görüp kaçabilir gece gideriz bugün halletmemiz gereken işler var "
"Tamam abi o zaman sen mekana gelince anlatırım "
"Tamam koçum "
Telefonu kapatıp gerisin geriye tekrardan yatağa yattım ama uykum kaçtığı için yataktan çıkıp banyoya girdim duşumu aldım aynanın karşısına geçtim üzerime lacivert pantolon ve beyaz gömleğimi giydim üzerime , gözlüğümü de tişörtümün yakasına taktım ve merdivenlerden aşağıya indim .
"Günaydın efendim kahvaltınız hazır buyrun "
"He yok fatma hanım ben birşey istemiyorum siz sadece evi toplayıp çıkın "
Evden çıkıp arabaya bindim 10-15 dakika sonra mekana geldim kapının önündeki adamlarım kapıyı açtı bende içeriye girdim
"Hoşgeldin abi "
"Hoşbulduk koçum "
Masama yerleşip oturdum
"Mert anlat bakalım kimmiş bu elif "
"Abi ben kızı araştırmıştım sana da anlattım ama sen duymadın heralde neyse bu kız 19 yaşında ilahiyat fakültesinde okuyor babası adnan amcanın yani babanın fabrikalarının birinde usta başı olarak çalışıyor annesi ev hanımı bu kızın en yakın arkadaşı olan zehra da aynı üniversitenin büro asistanlığı bölümün de okuyor "
"Tamam mert benim derdim sadece o kızla ne annesi ne babası nede arkadaşı önemli değil benim için "
Mekanda biraz daha oyalanıp arabaya bindim .
Mertten öğrendiğim bilgilerle kızın olduğu mahalleye geldim arabada beklemeye başladım canım sıkıldığı için arabadan inip bir sigara yaktım karşıdan gelenleri görmemle birlikte sigarayı söndürüp arabaya bindim yanındaki en iyi arkadaşı olduğunu öğrendiğim kız vardı ve elinde bir çocuk vardı ne de güzel yakışmış eline Allah Allah toprak delirdin iyice kızı eve bırakıp kendi evine doğru yol aldı biraz ilerideki dar sokağa doğru ilerliyordu bende gözden kaybetmemek için arabadan inip takip ettim yerdeki taşı görmediği için yere düştü gülümseyip başımı iki yana salladım güzel olduğu kadar sakar da .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK FAKİRİ (TAMAMLANDI)
Spiritualİnsan o anı yaşamak için bütün yaşanacakları yok eder ! Ve sonrasında o yaşadıklarını gözünün önünden geçirip , Gelecekteki bütün hayatını o an için yaşar Alıntı Toprak elini yukarı kaldırdı ve gök yüzünü işaret etti "Bak şu gördüğün leyla ile mecn...