Elif
Toğrağın yanağıma kondurduğu öpücükle gözlerimi kısa süreliğine kapattım ve açtığımda kader merdivenlerden iniyordu .
O kıza baktıkça içimde sıkıntı oluyordu kıskanıyor muydum acaba yok ya sonuçta kız mecburen geldi evimize başka ne olabilirdi ki boşuna kendi kendimi kuruyordum .
Kaderin gelmesiyle toprağın yanından ayrılmak istesemde o belimdeki eliyle buna izin vermiyordu .
"Hangi üniversitede okuyorsun kader "
"İstanbul teknik üniversitesinde elif abla "
Kaderin abla demesiyle gülümsedim ve toprağa baktım o ise telefonuyla uğraşıyordu .
Kaç yaşında acaba aman neyse , kızı bozmayıp konuşmama devam ettim ."Hmm ne güzel "
Toprakla evlendikten sonra üniversite hayalim bitmişti ona devam etmek istediğimi söylesemde izin vermiyordu bende açıktan okumaya karar verip evim ve kocamla ilgilenmeyi seçtim .
"Neyse , aşkım istersen sofraya geçelim , kaderinde karnı acıkmıştır "
"He yok elif abla biz toprak abimler birşeyler atıştırdık dışarıda "
Elinin tersiyle önüne gelen saçı geriye attırdı ve gülümsedi .
Benimse yüzüm düşmüştü ama toprak bana arkadaşlarımla oturuyorum dedi bu işte bir iş vardı yüzümü toprağa çevirdim ve gözlerine baktım o ise kadere kaşlarını çatmış ona bakıyordu ."Öylemi ozaman ben sofrayı toparlayayım "
"Gerek yok canım ben birşeyler atıştıracağım istersen birlikte yiyelim yemeğimizi "
Kafamı salladım ve koltuktan kalktım hazırladığım masaya geçtim ve sandalyeme oturdum toprakta karşımda ki sandalyeye oturdu .
Ve tabağına hazırladığım yemeklerden koydu bende kaşığımı alıp çorbaya daldırıp ağzıma götürdüm .
"Ellerine sağlık sevdiğim "
"Afiyet olsun "
Morelim çok bozuk olduğu için yüzüm asıktı çorbadan bir kaç kaşık daha aldıktan sonra sofradan çay suyunu koymak için kalktım ve mutfağa geçtim .
Belimi tezgaha dayadım ve iki ellerimide tezgahın ucunda birleştirdim kızgındım ama neye kızgın olduğu henüz bilmiyorum .
Toprağın mutgağa gelmesiyle ne ara yanağıma damladığını anlamadığım gözyaşımı elimin tersiyle sildim ve arkamı dönüp çaydanlığı aldım ve musluğu açıp suyu doldurdum .
Belimde hissettiğim elle gözlerimi kapattım ve bir damla yaş aktı gözümden elimdeki çaydanlığı tezgaha koydum .
"Neden seni aradığımda kaderle birlikte olduğunu söylemedin "
"Onunla sonradan karşılaştım bir akrabamız sayesinde "
"Yine de söyleyebilirdin toprak , ondan önce senin ağzından duysaydım en azından haberim olurdu bende küçük duruma düşünmezdim "
Kolumdan tutup beni önüme çevirdi .
Başımı eğdim kızgındım ona söyleseydi bende o kızın yanında küçük düşmezdim .İki parmağıyla çenemden tutup başımı kaldırdı ve dudaklarını göz kapaklarıma bastırdı .
"Ağlama güzel gözlüm , özür dilerim haklısın söylemeliydim ama o ara unuttum , çok özür dilerim affettin mi "
Gülümsedim ve başımı salladım çok çabuk yelkenleri suya indirmiştim .
Ama artık tartışmaktan yoruldum ve bıktım bu yüzden artık çok çabuk kabulleniyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK FAKİRİ (TAMAMLANDI)
روحانياتİnsan o anı yaşamak için bütün yaşanacakları yok eder ! Ve sonrasında o yaşadıklarını gözünün önünden geçirip , Gelecekteki bütün hayatını o an için yaşar Alıntı Toprak elini yukarı kaldırdı ve gök yüzünü işaret etti "Bak şu gördüğün leyla ile mecn...