Toprak
Sanırım bu sefer elifi kaybetmiştim .
Oyunun başladığı yer neresiydi Allahım neresi
Düşünmeye başladım sanki aklım durmuştu hiçbirşey düşünemiyordum annemin oyunun başladığı yer neresi düşün düşün toprak elifin sana ihtiyacı var ."Baban baban böyle istedi oğlum seni öldürmekle tehdit etti beni eger senin yanında olursam seni öldüreceğini söyledi senin benden kopmayacağını bildiği içinde böyle bir oyun hazırladı bende senin için bu oyuna katlandım oğlum ama herzaman uzaktan seni izledim canım hersaniye her saat seninleydim ben "
Tabi ya eski ev annem ilk oyununu ölü numarasını yaparak başlatmıştı ve bunu bizim eski evde yapmıştı .
Arabayı bindim inşaAllah doğru tahmin etmişimdir Allahım ne olur orada olsun ve ona birşey olmasın .
Gaza basıp eski eve sürdüm arabayı .Evin önünde durup hızla arabadan indim kapıya kapatmadan kapının önüne geldim cebimdeki anahtarı çıkarıp içeri girdim bu anahtarı hiç atmamıştım lazım olacağını biliyordum ama keşke böyle birşey için ihtiyacım olmasaydı.
"Elifff , neredesin , eliffff "
Evi alt üst ettim ama hiçbir yerde yoktu sinirle koltuğa tekme attım ve canımın yanmasıyla dişlerimi sıktım .
Hızla evden çıktım ve evin etrafında tur atmaya başladım .Neredesin be güzelim neredesin , bulacağım seni bulmalıyım ben sensiz yaşayamam .
Depodan gelen çığlıkla bakışlarımı oraya çevirdim .
Elifin sesiydi bu , buldum seni buldum elifim.Depoya koştum demir sürgülü kapısını kaydırıp içeri girdim ve gördüğüm manzarayla kanım çekilmiş gibi titredim elif yerde yüzü gözü kan içinde elleri bağlı sandalyede oturuyordu benim gelmemle yarı kapalı olan o kurban olduğum yeşil gözlerini gözlerime çevirdi gülümsedim oda gülümseyince sanki içimden birşey kopup gitmişti .
"Buldum seni güzel gözlüm buldum "
"T-toprak, geldin b-biliyordum beni kurtaracağını "
"Ben hiç seni bırakırmıyım güzel gözlü sevdam "
Bir adım attım ve daha deminden beri elifin tepesinde dikilen adam silahı bana çevirmiş ve bir adım daha atmamamı söylüyordu .
Bense inadına bir adım daha attım .
"Eğer bir adım daha atarsan gebertirim seni"
Gülmseyip elife doğru hızla atıldım ve boş olan depoda yankılanan bir el silah sesi olmuştu .
Halsiz bedenim sırt üstü yere yığılmıştı ve kararan gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu en son duyduğum ses uzun zamandır duymadığım o tanıdık ses olmuştu ."Yetiştim abi "
Gülümsedim ve gözlerimi kapatıp derin bir boşluğa düştüm.
Gözlerimi yavaş yavaş açtım heryer bulanıktı ,gözlerimi kapatıp tekrar açtım ve yavaş yavaş aydınlanıyordu her yer .
Bakışlarımı etrafımda gezindirdim bir odadaydım anladığım kadarıyla hastane odasıydı elimi vücudumda gezindirdim ama ne ağrı nede bir acı vardı ben vurulmamışmıydım en son hatırladığım bayılmıştım demekki vurulan ben değil elifin başında duran adamdı gülümsedim ve yanımda hissettiğim hareketlilikle başımı yan tarafa çevirdim ve hiçbirzaman yanında uyanamayacağımı zannettiğim kadınımı görmemle gülümsedim .
Öyle çok korkmuştum ki onu kaybettim zannetmiştim ama o şimdi yanımda uyuyordu düz yattığım yatakta ondan tarafa döndüm ve elimi beline koyup alnından öptüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK FAKİRİ (TAMAMLANDI)
Espiritualİnsan o anı yaşamak için bütün yaşanacakları yok eder ! Ve sonrasında o yaşadıklarını gözünün önünden geçirip , Gelecekteki bütün hayatını o an için yaşar Alıntı Toprak elini yukarı kaldırdı ve gök yüzünü işaret etti "Bak şu gördüğün leyla ile mecn...