Final

4.8K 207 163
                                    


7 ay sonra

Elif

Gözlerimi toprağın beni mest eden kokusuyla açtım başımı yan tarafa çevirdim ve toprağın bana gülen gözleriyle karşılaştım .
Bir elini başına dayamış ve beni izliyordu .

"Günaydın güzelim "

"Günaydın "

Gülümsedim ve esnemeye başladım , karnımda hissettiğim tekmeyle hemen toprağın elini tuttum ve karnımın üstüne götürdüm gözlerine baktığımda gülerek karnıma bakıyordu .

"Aslan kızım benim nasıl tekme atıyor bak , karnında mı acıktı babam senin "

Evet Allahın izniyle bir kızımız olacaktı , rabbim benden bir evladımız aldı ama yine Elhamdülillah bir tane daha kız nasip etti sana çok şükür Allahım .

"Evet babası kızımın ve benim karnımız çok acıktı"

"Ee tabi köy havası insanın iştahını kabartıyor , geldiğimizden beri hep acıkıyor sizin karnınız "

He ben size nerede olduğumuzu söylemedim biz toprağın doğup büyüdüğü muğlanın bir köyüne geldik .
Tabi buradan hiç mutlu ayrılmamıştık buradada başımıza çok kötü şeyler gelmişti ama biz yine buraya gelmiştik ama bu sefer toprağın halasının evinde değil kendi evimizde kalacaktık .

"Şimdi sen bana ne demek istiyorsun toprak , şişkomuyum ben he şişkomuyum , tamam yemiyorum aç kalayım ben "

Karnımın el verdiği şekilde sırtımı döndüm ve gözlerimi kapattım .
Belimde hissettiğim el ile gözlerimi açtım toprak başını omuzuma koymuş bana bakıyordu .

"Öyle demek istemedim aşkım , sen tabi yiyeceksin iki canlısın sonuçta , ama elif sen hep beni yanlış anlıyorsun "

"Tabi tabi hep ben yanlış anlıyorum benim anlamam gıt çünkü demi toprak , çekil şuradan "

Toprağı ittirip yataktan kalktım ve banyoya girip rutin işlerimi halledip üzerimi değiştirdikten sonra çıktım banyodan odaya geri döndüğümde toprak odada yoktu bende omuz silkip odadan çıktım ve mutfağa geçtim gördüğüm manzarayla ağzım kulaklarıma varana kadar gülümsedim .

"Aşkımmm sen bana kahvaltımı hazırladın"

Toprağa baktığımda şaşırmış bir ifadeyle bana bakıyordu bende gülümseyip yanına gittim ve yanağından öptüm .

"Kıyamam ben sana , çok çektiriyorum değil mi özür dilerim ama ne yapayım hep bu hamilelik hormonlarından "

"Yok yok canım benim hiç ömemli değil sen istediğini söyle "

"Gerçekten böyle mi düşünüyorsun "

"Evet bitanem böyle düşünüyorum "

Gülümseyerek yere oturdum ve sofra bezini üstüme çekip kahvaltıya başladım karnım gerçekten de çok açıkmıştı .

Kahvaltımızı yapıp toprağın halasının ve eniştesini ziyaret etmek için evden çıktık ve köyün sokaklarında el ele dolaşmaya başladık .

"Burası çok güzel toprak "

"Evet öyle aşkım "

Toprak yaşananlardan sonra buraya gelmek istemesede ben ısrar edip zorla getirmiştim adamı
Bu huyumu seviyordum .

Bu şehirde bile çok anımız vardı ayşe halanın evi yanmıştı eğer ben evden ayrılmasaydım bende ev gibi kül olup gidecektim belki , ben kurtuldum ama toprak o evin içinde kalmış ve başına gelen odunla birlikte sakat kalmıştı .
O kadar çok acı çekmiştik ki yarısını hatırlamıyorum bile .
Ama hepsi geride kalmıştı bütün badireleri aşmıştık bir olup , ayrılıkların eşiğine gelmiştik ama hep ucundan dönmüştük .

AŞK FAKİRİ  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin